6 клас

2024-2025 навчальний рік



Аналіз діаграм 1 2  3 ?  && ?? 4 5 6 7 8  1! 2! 3! 4! 1клас відео з 2.24 по 3.29 і з 4.27 по 4.43 і 5.53
цікаві завдання 11  мавпочка скретч

ІІ семестр

 тема 3 Алгоритми та програми

урок 51

Проект



Підказка червʼячки

або бейджик в мікробіт 

урок 50

Тематична робота


План уроку

1. відкрити урок 31

- для допомоги у виконанні можна використати https://blockly.games/


урок 49



Зіграємо з мікрокомп'ютером

1. Відкриємо    https://makecode.microbit.org/

2. Звернемось до конспекту
- поміркуємо відео з 8 хв
- створимо програму відео з 10 хв


- удосконалимо відео з 16 хв

3. Здамо в урок 28


урок 48

Програмування мікрокомп'ютерів

План уроку

1. спочатку тест
2. Згадаємо





4. Виконаємо 

урок 47

Вкладені розгалуження

План уроку

відео   відео2

1. Виконати

блоки геймс з 1 по 7 включно 

2. Скрін екрану додати на дошку

3. Виконати урок 24

урок 46


Команди розгалуження. Проект РОБОЖУК

План уроку

1. Згадаємо




2. Подивимось

варіант вчителя



2. Створимо:
- здати в урок 24 ІТ-книги


урок 45

Фрактальні зображення


урок 44

Підпрограми

Практична робота


- використати заготовку до уроку https://scratch.mit.edu/projects/1156683770


- здати роботу в  урок 29

урок 43

План уроку

1. Повторимо:
2. відкрити програму за посиланням

- видалити малиновий олівець
- створити синій олівець, що малює сині зірочки
3. відкрити і виконати 
Урок 29. ПідпрограмиSCORM пакет







 https://www.youtube.com/watch?v=CFWc4vwHe_o

урок 42

Вкладені цикли


План уроку

1. Повторимо: тестування
       

2. Відкриємо скретч

3. Виконаємо алгоритм, що на малюнку

4. Додамо Олівець:

- вставимо команду Коли натиснуто зелений прапорець і очистити все

- вставимоо команду Опустити олівець перед зовнішнім циклом

Сторінка



урок 41

Робота над помилками. Клони та змінні


План уроку



-Завантажити свою роботу з уроку 20 на комп'ютер

- Виправити помилки, якщо треба скористайтесь відео 

- Зберегти в уроці 20

Тим, хто зробив https://blockly.games/
- Черепаха і Пташка (попередньо очистити дані) скрін на дошку





Урок 40

Знайомтесь, клони


План уроку

1.Повторимо



2. Створимо ось таку гру

3. Відкриємо заготовку


і, якщо треба продивіться відео ще

4. Додайте змінну "Рівень"

5. Здайте завдання в урок 20
Урок 39

Мініпроект - гра  "пінг-понг"



План уроку


2. скористуйтесь заготовкою і виконайте дії у вказівках

3. здайте виконаний проект у урок 20, або скріни в Д/З единої школи

Додатково можете переглянути наступні відео

Домашнє завдання

 урок 20 е-підручнику вхід в ІТкнигу

урок 38

Змінні величини в програмуванні


План уроку

1. Подумаємо

величини (3 питання з 4х)



.


Домашнє завдання

 урок 26 е-підручнику вхід в ІТкнигу



урок 37

Робота над помилками




План уроку

1. Згадаємо: 

Вікторина кахут 

координати              обробка подій


2. Закінчимо програму Голодна мавпочка і здамо її в урок 18

3. Вправи


4. Код Пурха https://studio.code.org/flappy/

    Зоряні війни https://studio.code.org/s/starwarsblocks/

- запустити програму і пройти як найбільше рівнів
скрін на дошку

урок 35-36

Програмування нестандартних подій


План уроку

Частина 1

згадаємо:

2. Працюємо в е-підручнику урок 18 вхід в ІТкнигу

3. відкриємо проект Скретч і виконаємо завдання https://scratch.mit.edu/projects/1120405136

4 додатково:
 - мавпочка  називає колір певний час
 - підчас говоріння, мавпочка піднімає руки

Частина 2
5. Згадаємо

Вікторина кахут                                   обробка подій

6. переглянемо очікуваний результат 

7. відкриємо заготовку та доповнимо програму



8. здамо роботу в урок 18 вхід в ІТкнигу

Домашнє завдання

доробити урок 18 е-підручнику вхід в ІТкнигу




урок 33-34

Об'єкти та події
План уроку



Частина 1

1. Читаємо підручник стор 204-206



2. Працюємо в е-підручнику урок 16 вхід в ІТкнигу

3. Відкриваємо Скретч 



4. Змінюємо рух миші тільки для при натиснутій клавіші "пропуск"


Додатково: Домалюємо нірку і запрограмуємо реакцію миші згідно завданню
Вікторина кахут                             Об'єкти та події
 
Частина 2



6. Увійдемо в скретч.  https://scratch.mit.edu/

7.Створюємо проект "Фотограм". Зберігаємо створений проект в папці класу (Файл - Вивантажити на ваш комп'ютер)

8. Здати роботу в урок 16 е-підручнику вхід в ІТкнигу

Домашнє завдання

доробити урок 16 е-підручнику вхід в ІТкнигу

_____________________________________

І семестр

 тема 2 Моделювання в електронних таблицях

Підсумкова практична робота

Класна робота

1. Виконати завдання на вібір. Зверніть увагу: оцінювання кожного завдання вказано після умови

2. Збережіть роботу і поместіть її на дошку

урок 26

тест 

Тематична робота


Класна робота

Виконати урок 15 е-підручника

Домашнє завдання

Покращити оцінку з уроку 15

урок 24-25

Створення математичних моделей


 

Класна робота


2. Зробити 2 вправи і здати роботу в урок 14
3. Математична модель до
НСК

4. Доробити урок 14

Домашнє завдання

Урок 14  підготуватися до тематичної роботи урок 15




урок 22-23

Створення та форматування діаграм

Класна робота

Практична частина

1. Відкрити свій файл до уроку 13

2. побудуівти графік температур

3. побудувати графік лінійної функції користуючись конспектом слайд 51-59


4. Засобами діаграм намалювати трикутник з координатами (1,1) (2,-4) (-4,2)
5. Здати роботу в урок 13

Додаткові вправи

____________________________
1. відео до уроку

2. Е- підручник урок 13
вхід в ІТкнигу скчати заготовку до уроку 13

3. Виконати вправи 1-3

4. Здати виконане завдання в урок 13

Домашнє завдання

Урок 12 і 13 е-підручника Виконати вправу 4 уроку 13 і здати до уроку


урок 20-21

Аналіз даних за допомогою діаграм


Класна робота

1.  відео з 2.24 по 3.29 і з 4.27 по 4.43 і 5.53

2. Е- підручник урок 12

3. Вправи








Практичне завдання: Створити таблицю за діаграмою






Домашнє завдання

Урок 11 і 12 е-підручника



урок 18-19

Введення формул


Класна робота


відео(корисні формули перші 2.47 хв)


Практична робота

- відкрий е-підручник
- виконати вправу 1 і 2 (слайд 12 і 20)











- вправу 3 (слайд 23 на 3х окремих аркушах)

Оцінювання:
- вправа 1, 2 + здача завдань в класі 3 бали
- вправа 3 + перейменування аркушів + здача завдань (вдома) 8 балів

Творче завдання:
Автобус від зупинки1 до зупинки2 маршруту їхав А хвилин
від зупинки 2 до зупинки 3 - на В хвилин більше 
від зупинки 3 до зупинки 4 - в 1,5 разів більше ніж від зупинки1 до зупинки2
від зупинки 4 до зупинки 5 - стількіж як від зупинки1 до зупинки2 та від зупинки 2 до зупинки 
Розробити таблицю і визначити скільки всього часу автобус рухався

Домашнє завдання

Урок 11 е-підручника + вправа 3


урок 16-17

Форматування таблиць


Класна робота

відео перші 3 хвилини введення в клітинки

Практична робота "Створення таблиці - щоденника"

урок 10 е-підручника конспект (в допомогу)
Здати завдання до уроку 10

критерії оцінювання

- повторити за вчителем 4 балів
- продовжити для вівторка і середи + 1 бал
- оформлені рядки 24 і 25 + 1 бал
- здано в е-підручник + 1 бал
- якщо здано до кінці уроку +1 бал

Домашнє завдання

урок 10  е- підручника

урок 14-15

Табличний процесор. Загальні поняття


Класна робота

ІТ-книга урок 9 

додатково (відео "запуск і вікно програми"  відео "основи Ексель")

Практична робота

1. Зайти в е-підручник урок 9 і завантажити файл "Заготовка до уроку"
2. Виконати вправу 1 (слайд 20)


3.  (Продовження)
 - Відкрити збережений файл 
 - Додати новий аркуш
 - Назвати його панда                   
 - Відтворити  запропоноване зображення
 - здати роботу в урок 9

1. Визначити які діапазони та клітинки і в якому порядку треба замальовувати, щоб отримати такий малюнок
2. Продиктувати сусіду свій варіант замальовки
3. Виправити помилки
4. Діапазони учитель перевірка

Перевірка уважності


Домашнє завдання
Закінчити (покращити оцінку) урок 9 



_____________________________________

Електронна пошта. Спільна робота з документами

урок 13

Тематична робота

урок 14

Творча робота

План роботи

1. Створити новий документ Word в папці класу вказавши в назві своє прізвище
2. Знайти в інтернеті потрібну інформацію і скопіюватиїї в буфер обміну 
3. Вставити скопійоване з буферу обміну в створений документ  Word
4. Знайти відповідне зображення і зберегти його в папці класу
5. Вставити збережене зображення в свій документ Word
6. Відформатувати за вимогами і збережіть
7. Причепити документ на дошку
урок 11-12

Робота із зображеннями

Класна робота

Повторення

Вікторина кахут


 Новий матеріал


Практична робота

1. завантажити файли Софіївка.jpg, Петрик.jpg і Софіївський парк.docx в папку класу

2. виконати вправу й в файлі Софіївський парк.docx 

3. виконати вправу 2

4. здати виконане в урок 7

Домашня робота

Зробити або покращити оцінку  вхід в ІТкнигу       урок 7



урок 10-11

Сторінки та абзаци


відео


2. вправа 1 (слайди 6-18)

- створи вітальну листівку         розміром сторінки 20 на 10 та альбомною орієнтацією

 розмір полів: вернє та нижнє - 1 см; праве та ліве - 2 см

Якщо чорна кішка попросить тебе не переходити їй дорогу, а Гарбузовий Джек попросить закурити, не дивуйся – адже сьогодні веселий Геловін! Я вітаю тебе і бажаю повеселитися в цю ніч так, щоб весь рік від вражень спалося солодко і міцно!

3. вправа 1(продовження)

- абзацний відступ 2,25 см
- міжрядковий інтервал 1.5

4. вправа 2 (слайди 19-25)
вимоги: шрифт 14 пнт, міжрядковий інтервал 1.5, вирівнення за шириною, орієнтація: книжкова А4

міністру магії к.фаджу директора школи чарів і чаклунства "гоґвордс" а.дамблдлра заява
прошу розглянути випадок застосування учнем гойґвордської школи чарів і чаклунства г.потером закляття "патронус" о 21.23 у заселеному маслами районі на спеціальній колегії міністерства магії з огляду на наявність суттєвих помʼякшуючих обставин. додаток: протокол застосування закляття. підпис __________________а.дамблдор

Домашня робота

Зробити або покращити оцінку  вхід в ІТкнигу       урок 6


урок 8-9

Форматування тексту

Класна робота

 1. Повторення - 

Згадаємо клавіатуру

вправа


 2.Відео - форматування тексту(5 хв)

 3. вхід в ІТкнигу       урок 5
 
4. Завантажити завдання до уроку 5, додавши в назву свої прізвища

5. 

6. Здати завдання 

Додатково
Вікторина    
форматування тексту

Домашня робота

Зробити або покращити оцінку  вхід в ІТкнигу       урок 5

 


урок 6-7

Колективна робота в інтернеті. Хмарні технології

План уроку

1. продивимось
- додатково відео гуглдиск

2. спробуємо
- заповнити форму посилання на форму

3. виконаємо урок 4 з ІТкниги

додатково

Домашнє завдання

Закінчити виконання уроку 4 з ІТкниги

Колективна робота в інтернеті 

(продовження)

Вікторина                                          Хмарні технології

Класна робота

1. Зайти на дошку 6 класи і проаналізувати оцінки свого опитування згідно з критеріями оцінювання:
- поміщено на дошку 1 бал
- є заголовок і опис 1,5 балів
- є питання 1 і помітка "обов'язкове" 1,5 балів
- є питання 2 прапорці і інше 1,5 балів
- є питання 3 2 бали
- змінений дизайн 1 бал
- додано ілюстрацію 1 бал
- змістовність і загальне враження 2 бали

2. Доробити форму, якщо оцінка не влаштовує і помістити на дошку 6 класи

3. Дати відповідь на форму товаришів



урок 4-5

Адресна книга. Етикет електронного спілкування



План уроку
1. Перевіримо ваші знання 

   Перевірка вхід                    2-3 урок вчитель



4. Напишіть листа-запрошення на екскурсію товаришу. До листа додайте файл з зображенням (Зображення/ природні чудеса України), копію листа відправити мені на пошту szatorsjka@vyshn2.ukr.education





Домашнє завдання

1. Виконати або підвищити оцінки з уроків 1-3 урок з ІТ-книга 6 клас 


урок 2-3

Робота з поштовим клієнтом


План уроку   -                       
- презентація до уроку 1   - 
презентація до уроку 2
1. Перевіримо ваші знання ДЗ

                                                  Перевірка вхід

2. Зайти на сайт  ІТ-книга 6 клас (вхід в ІТкнигу)

3. Виконати урок 2 і отримати оцінку


вправи


Кахут

урок 1

Поштові служби інтернету. Електронна пошта



План уроку

- Правила ТБ тест


Зайти на сайт  ІТ-книга 6 клас


- Виконати урок 1 і отримати оцінку

 
Домашнє завдання


Написати листа  з вашими роздумами на тему "Чи потрібна електронна пошта на теперішньому етапі розвитку інтернет" і відправте вчителю на адресу 
uchinf49@gmail.com

________________________________________
План роботи:



Електронна пошта ( конспект уроку 1 )

1. Перевіримо ваші знання ДЗ

                                                  Перевірка вхід

Домашнє завдання:

для входу в скретч
логін vyshn2
пароль 4class

Немає коментарів:

Дописати коментар