2024-25 навчальний рікЕлектронний підручник.
рефлексія для тих, хто не знайшов
ІІ семестр
тема 3: Алгоритми
урок 31
Все повторюється
Практична робота
1. відкрити Скретч2. видалити кота3. намалювати дерево4. дублювати його 3 рази5. дати назву порі року6. "одягти" дерево згідно сезону
1. відкрити Скретч
2. видалити кота
3. намалювати дерево
4. дублювати його 3 рази
5. дати назву порі року
6. "одягти" дерево згідно сезону
Вправи
- повторення та розгалуження (пазл)
урок 29
Введення данних
Навчимо Рудого кота математиці
Спочатку перевіримо себе (тест)
Практична робота
- Виконати вправу
- Змінити програму так, щоб робот саджав за годину 7 дерев
- Створити нові проекти в яких розв'язати задачі
Додатково
Створи проект де виконавець визначає правильно чи ні ти розв'язав завдання
Наприклад:
Скільки треба грошей для покупки 5 олівців по 3 грн за штуку. Відповідь має бути введена з клавіатури, а виконавець визначає чи це правильно чи ні.
урок 28
Без інакше (неповна команда розгалуження)
Згадаємо
Практична робота
1. Відкрити скретч Заготовки 4 клас
2. Навчи Спрайта вітатися
3. Відкрити е-підручник урок 24 і отримати медальку
2. Навчи Спрайта вітатися
3. Відкрити е-підручник урок 24 і отримати медальку
урок 27
Алгоритми з повним розгалуженням частина 2
Повторимо
Практична робота
1. відкрити заготовку https://scratch.mit.edu/projects/1156794319
3. доповнимо програму
урок 26
Алгоритми з розгалуженням
Практична робота
Повторимо вікторина вхід
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Додати тло сцени і зробити необхідні зміни
3. Змінити виконавця
4. Запрограмувати його рух 5. Запрограмувати початкові установки
6. Зберегти на своєму комп'ютері
урок 25
Проект "Загадка"
Практична робота (продовження)
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/projects/1146575987
2. Користуючись командами
3. Показати свою роботу товаришам
4. Вправи
блоки команд
пошук слів
вікторина вхід діалог та загадка
\урок 24
Малюємо в Скретчі(О.Пасічник)
Практична роботамета: Створити проект "Відгадай"1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Видалити кота і додати нового виконавця у вигляді геометричної фігури
Практична робота
мета: Створити проект "Відгадай"
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Видалити кота і додати нового виконавця у вигляді геометричної фігури
3. Відкрити вкладинку Образи і додати новий 4. Намалювати обрану геометричну фігуру і перейти на основний образ
5. Повернутися на вкладку Команди
6. Виконати вправи:
3. Відкрити вкладинку Образи і додати новий
4. Намалювати обрану геометричну фігуру і перейти на основний образ
5. Повернутися на вкладку Команди
6. Виконати вправи:
урок 23
Продовжуємо знайомитися зі Скретч
1. Перейди в е-підручник і виконай вправи
2. Відкрий Скретч https://scratch.mit.edu/
3. Створи програму за зразком4. Створи власну історію або повтори цю:
кросворд
урок 21
Де мешкає Рудий кіт
План уроку:1. згадаємо, що знаємо скретч
2. подивимось відео з е-підручника
3. спробуємо https://scratch.mit.edu/studios/25851255/- видалит кота- додати балерину чи спортсмена- додати відповідне тло- вставити
4.перевіримо чому навчились
4. є варіанти
Додатково
План уроку:
1. згадаємо, що знаємо скретч
2. подивимось відео з е-підручника
3. спробуємо https://scratch.mit.edu/studios/25851255/
- видалит кота
- додати балерину чи спортсмена
- додати відповідне тло
- вставити
4.перевіримо чому навчились
4. є варіанти
Додатково
урок 20:Зазирни в майбутнє
Повторимо
План уроку
1. подивимось відео з е-підручника
2. виконаємо вправи:
3. дещо про штучний інтелект
4. допоможемо ШІ очистити океан:
- ші океан
додатково
Урок 19. Мій перший проєкт
План уроку1. Повторимо
Вікторина вхід мікробіт кахут
2. подивимось відео з е-підручника
4. відкриємо урок 19 електронного підручника
урок 18
Як створити програму?
План уроку1. Повторимо алгоритми та виконавці що є алгоритмом
2. подивимось відео з е-підручника
4. відкриємо урок 18 електронного підручника
5. виконаємо вправи
План уроку
1. Повторимо алгоритми та виконавці що є алгоритмом
2. подивимось відео з е-підручника
4. відкриємо урок 18 електронного підручника
5. виконаємо вправи
тема 2: Обʼєкти та моделі
урок 17
Все рухається
План уроку
1. подивимось відео з е-підручника
2. відкриємо відкриємо збережений файл
- якщо не знайшов : завантаж
3. додамо анімацію
урок 16
урок 16
Я малюю
І семестр
Обʼєкти та моделі
урок 15
Новорічний урок
План уроку
2. Створити макет новорічної (різдвяної) листівки засобами Paint відео 5 хвилин
3. Тест (обов'язково введіть Прізвище та Ім'я)
4. Додаткові вправи:
урок14
Як створювати рухливі обʼєкти
урок 13
урок 13
Як створювати моделі
1.Створити модель маршруту до новорічної ялинки
- Засобами GoogleMaps створити модель маршруту до новорічної ялинки на ВДНГ
- Визначити відстань та довжину маршруту
- З'ясувати номер маршрутки та ціну квитка
2.Створимо модель до нового року
Створити графічну модель новорічної ялинки в графічному редакторі Paint або в Google і помістити його на дошку
Для цього згадаємо
2.Створимо модель власної подорожі
мета: відвідування виставкового центру
предмет дослідження: дороги, запруженність доріг, час в дорозі
форма моделі: мапа
засіб для створення: Googlе карти
додатково транспорт
\урок 12
мета: відвідування виставкового центру
предмет дослідження: дороги, запруженність доріг, час в дорозі
форма моделі: мапа
засіб для створення: Googlе карти
додатково транспорт
\урок 12
Які бувають моделі
урок 10
Моделі та моделювання. Типи моделей
відео
Вправи
Вікторина вхід моделі та об'єкти
урок 9
Я навчаюсь в інтернеті
Хто перший (дай відповідь в чаті)1. визнач тварину за ключовими словами: сумчастий хижак2. підбери ключові слова для пошуку і знайди де росте оце і як воно називається3. знайди переклад слова Пригода на - англійську- турецьку- мову народу маорі4. скільки значень слова маревоПеревіримо себе
інтернет для навчання
Я навчаюсь в інтернеті
Хто перший (дай відповідь в чаті)
1. визнач тварину за ключовими словами: сумчастий хижак
2. підбери ключові слова для пошуку і знайди де росте оце і як воно називається
3. знайди переклад слова Пригода на
- англійську
- турецьку
- мову народу маорі
4. скільки значень слова марево
Перевіримо себе
інтернет для навчання
урок 8
Безпека в інтернеті
Класна робота
1. Згадаємо
2. Працюємо з е-підручником урок 8
- відео і перші 2 вправи
- відео і решта вправ включно з додатковою
Додатково
урок 7
Шукаємо та зберігаємо
- відео і перші 2 вправи
- відео і решта вправ включно з додатковою
Додаткові вправи
- вправа1
- вправа 2
урок 6
Пошук в інтернеті
Класна робота
1. відео і перша вправа
2. відео і всі вправи включно з додатковою4г 1 гр - екскурсія 4б - без уроку 4а,в,г(2 гр)- без останніх 2х вправ
Вправи додатково
урок 5
Інтернет
Повторимо:
Вивчимо
Електронний підручник. урок 5
Додаткові вправи
- мережа
- літачок
урок 4
Зберігання інформації
Згадаємо вчитель
Додатково
файли та папки (сортування)
тест
файли та папки
урок 3
Навіщо компʼютеру потрібні програми
Вправи:
Вправи:
урок 2
Що обʼєднує компʼютерні пристрої
урок 1
Світ інформації навколо нас
_____________________________________\\\2023-24 навчальний рік
https://www.youtube.com/watch?v=W1rI9Psku58
ІІ семестр
Алгоритми
урок 33
Анімаційна історія
урок 32
урок 30
урок 29
Мініпроект "Бій за Україну"
Етапи розробки
1. запрограмувати рух українського літака
2. визначити до якого літака (нашого/ворожого) додати команду розгалуження, визначити її тип (повна/скорочена) та дію
3. додати цю команду
4. "оживити" бандеро-гусака
5. визначити до якого об'єкта додати команду розгалуження, визначити її тип (повна/скорочена) та дію
6.додати цю команду
урок 27
Вправи
- розгалуження
Практична робота (продовження)
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Завантажити збережений файл з комп'ютера
3. Запрограмувати рух виконавця, якщо не встиг на попередньому уроці
4. Запрограмувати початкові установки
6. Відкрити е-підручник урок 23 і отримати медальку
урок 20Мій перший проект: гра
для 4г :як створити програму + мій перший проект
План уроку
1. подивимось відео з е-підручника
2. створимо свою гру в мікробіт
3. пограємо
4. виконаємо вправи з е-підручника урок 19
урок 19для 4г : анімація +кольоровий світЯк створити програму
План уроку
2. подивимось відео з е-підручника
3. створимо свою програму в мікробіт
4. виконаємо вправи з е-підручника урок 18
Урок 18Кольоровий світ
План уроку1. подивимось відео з е-підручника2. створимо свою презентацію та проведемо дослідження3. виконаємо вправи з е-підручника урок 17
урок 17Все рухається
План уроку1. подивимось відео з е-підручника2. відкриємо свою презентацію або завантажимо її з дошки3. виконаємо вправи з е-підручника урок 15, 16
І семестр
Додаткові вправи
урок 10
Я навчаюсь!
Класна робота
1. Працюємо з е-підручником
відео - вправа, відео - вправа, відео - вправа
Додатково
урок 9
проект "Пташеня"
Класна робота
- Ознайомимося з проблемою (е-підручник)
- Обговоримо
- перевіримо себе. - текст
Додатково
- Програми
урок 8
Безпека в мережі інтернет
Класна робота
1. Працюємо з е-підручником
- відео і перші 2 вправи
- відео і решта вправ включно з додатковою
2. Додатково
Безпека в інтернеті (колесо)
урок 7
урок 6
--------------------------------------------------------------------------
ІІ семестр
Останній урок 4го класу
- Обʼєднаємось в команди
- Дороби проект Бій за Україну
- навчи наш літак атакувати;
- бандеро-гуся кричати Га-га 1 секунду у випадку підбиття ворога;
- додай іще ворожі літаки (щоб радісно підбити)
- вікторина вхід Інформація та пристрої (4 питання)
- вікторина вхід. факти та судження (якщо залишиться час)
Розгалуження(продовження)
- істина і хиба
Продовжимо проект 4А 4Б 4В 4Г 4Д 4Е
якщо вистачить часу
1. Перейти до заготовки 2. Зменшити розмір сніжинки і встановити її на снігу3. Додати зайчику команду НАСТУпний образ4. Додати команду розгалуження ЯКЩО ТО ІНАКШЕ5. Задати дії зайчика у разі ТО та у разі ІНАКШЕ6. Задати початкові налаштування
Лінійні алгоритми. Підіб'ємо підсумки
Подумай і дай відповідь- Чи може спрайт вибирати яку дію виконати?ВправиПеревір себе
Додатково: Відкрий Скретч https://scratch.mit.edu/ і склади власний діалог
Перевір себе
Лінійні алгоритми. Тестування та налаштування
А тепер перейдіть за посиланням і внесіть зазначені зміни https://scratch.mit.edu/projects/824931029
Лінійні алгоритми. Тестування та налаштування
А тепер перейдіть за посиланням і внесіть зазначені зміни https://scratch.mit.edu/projects/824931029
Де мешкає рудий кіт
Почнемо!
Зазирни в майбутнєурок 20 е-підручникаМій перший проектурок 19 е-підручника
Вправи
Проект
Повторення "я керую об'єктами і досліджую світ"
Урок 16 і 17 з електронного підручника
Вправа 2 класіфікаціяВправа 3 знайди паруВправа 4 роботи - помічникиВправа 5 визначенняВправа 6 знайди словаІ семеструрок 13
Урок 16 і 17 з електронного підручника
нкаа
ВідповістиВидалити