2 клас

2023-24 навчальний рік
1    2  3  

рефлексія

ІІ семестр

Рух і час

урок 31

Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях

згадаємо що є алгоритмом 
нагодуй кошеня

Завдання легкі 1 2 3  
                  середні 4  5  6  
                  важкі 8  10  11

вправи
                                   нагодуй котика
                 пташка -3 хвилини

ігри  пікселі 

урок 30

Алгоритми, команди та виконавці

(Робота з програмами на розвиток логічного мислення)

вправа склади казку     


вправи



Склади алгоритм   Художник 1   




урок 29

Команди і виконавці. Ігрові вправи на надання команд виконавцям

Презентація

Практична робота

1. Подивіться відео 





2. придумайте свою гру і запишіть інструкцію до гри у вигляді:

Інструкції:

Поплескайте по кожному слову так:

Раз - плескайте своїми руками

два - плескайте правою рукою з партнером

три - плескайте своїми руками

чотири - плескайте лівою рукою з партнером

п'ять - плескайте своїми руками

шість - плескайте з долонями партнера

сім - плескайте своїми руками

вісім - плескайте своїми руками за спиною

(Замість слів раз-два-...-вісім можна використати віршик)


Ідеї - винаходи - відкриття

урок 28

Що таке винахід, а що відкриття



 створення чогось такого, чого раніше не існувало


-  виявлення того, що вже існувало. Просто про нього ще не знали


Винаходи людства         батарейка

Українські винахідники


Вправи




урок 27

Цифрові пристрої в минулому і майбутньому

урок 26

Використання пристроїв для навчання



вправи




Практична робота

Намалюй пристрій, що допоможе тобі в навчанні 

Хочу - можу - треба


урок 25

Цифрові сліди




Практична робота

1. Об'єднаємось в команди 

Команда 1 - 1,2,3,4,10 
Команда 2 - 5,6,7,8,9

2. Відкриємо документ на дошці

3. З'ясувати
4. Зробити висновки





Давайте намалюємо в Paint

урок 24

Як зберегти традиції





Вікторина вхід                                                      графічний редактор


Цінності

урок 23

Створення орнаменту з геометричних фігур (орнамент)



1. Подивись відео


2. Створи орнамент



3. Виконай:






урок 22

Пошук за зображенням

Вебсайти і всесвітнє павутиння               вчитель

вікторина вхід учня                                  Пошук в інтернеті

Практичне завдання
Хто це?

Що це?


Де це?


урок 21

Пошук зображень в інтернеті


Презентація   Презентація2


Завдання для пошуку:


- знайди розмальовки фіксиків

- який вигляд має опосум?

Вправи

Види інформації (вправа)

вікторина вхід учня                                  Пошук в інтернеті

Спільнота

урок 20

Працюємо в інтернеті та з інтернетом

вправи





урок 19

Безпечний інтернет




відео про інтернет
безпека відео

вправи 





урок 18

Початкові уявлення про інтернет






завдання для команд (кінестетика)

спільний малюнок 1 група    2 група

урок 17

Об'єднання предметів у групи

План уроку

1. згадаємо

2. новий матеріал



урок 16


Приватна та публічна інформація







Вправи




-----------------------------------------------------------------
І семестр

урок 14

Подорож в Комп'ютерленд



Розклад руху
 "Розминка" тривалість 5 хв.




 Технічна зупинка  Спортивна 5 хв








Наступна станція Комп'ютерленд. Згадаємо правила поведінки 3 хв






На головній площі Комп'ютерленду


урок 13

Організація робочого місця під час роботи з комп'ютером та гаджетами



Гаджет це цікава технічна новинка у вигляді електронного пристрою
Як технології допомагають зблизити людей
Як технології змінили життя людини
Чого в них більше позитиву чи негативу
Скільки часу ти проводиш з гаджетом (заповни круг)

План:


Комп'ютер - твій друг? 

Як ти сидиш за комп'ютером


як ми поводимося з гаджетами


як ми маємо себе поводити в кабінеті інформатики



Фізкультхвилинки:

- для очей




Інтерактивні вправи

урок 12

Доповнення малюнка підписом


Побажання:

Мріям збутися бажаю! З Днем Святого Миколая!

В день Святого Миколая, радості я вам бажаю.



урок 11
урок 10

Поняття комп'ютерної графіки







урок 9

Історія розвитку інформаційних технологій і комп'ютерів


урок 8
Як я можу дізнатися про минуле




Хто? Що? Де? Коли? Як? Чому? - які питання ти можеш задати, щоб дізнатися про події минулого?
Як люди колись зберігали інформацію, яку ми тепер можемо дізнатись?



урок 7

 Сфери використання комп'ютерів   


  


Урок 6

Сприймання людиною інформації



вправи



Додаткові про клавіатуру

Урок 5

Базові прийоми редагування тексту

урок 4

Клавіатура




вправи




Урок 3

Які причини змін





Повторення 1 уроку


Як виконавець виконує дії
Мишка - намалювати
Послідовність керування мишкою


урок 2

Як я сприймаю інформацію









Пахнуть смачно у печі
Хліб й духмяні калачі.
Пахне сад весняним цвітом,
Луг травою, поле – житом.
А грибами пахне ліс,
Все це відчуває … 
***
Добре слово, рідну мову,
Пісню, музику чудову,
Спів пташок в гаю далекім
І прощальний крик лелеки.
Дзюркіт рік, джерел, струмочків,
Шелест восени листочків,
Ніжну колискову мами,
Все це чуємо … 
***
Карі, сірі, голубі,
Ще й підморгують тобі.
Мов маленькі два озерця,
Поглядом стріляють в серце.
Бачать в день, не люблять ночі
Здогадались ви, це ж 
***
Що тверде, а що м’якеньке,
Що шорстке, а що гладеньке,
Що нас коле, що щипає,
А що холодом проймає.
Що пече, що ніжно гріє
Наша ручка розуміє.
І який пухнастий котик
Дізнаємось ми на 
***
Сидить в ротику моїм
І чекає, що я з’їм,
Першим їжу зустрічає
І мені “розповідає”:
Це солоне, це гірке,
Це солодке і смачне.
Ось такий помічничок,
Здогадались? 

  









Урок 1 

Знайомство з інформатикою. Правила поведінки в кабінеті.




2. Що ми будемо вивчати на уроках інформатики?
3. Як треба поводитись в кабінеті інформатики?

Як зайшли до класу, діти, 
Припиняйте гомоніти!
Слід усім запам’ятати:
Тут не варто пустувати!

До комп’ютерів ви сіли.
А чи руки з милом мили?
Слід усім запам’ятати:
Треба чисті руки мати!

В класі вирішили сісти
І добряче попоїсти?
Слід усім запам’ятати:
В кабінеті – не жувати!

вправи

2

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Немає коментарів:

Дописати коментар