2024-25 навчальний рікЕлектронний підручник.
рефлексія
Обʼєкти та моделі
урок 15
Новорічний урок
План уроку
2. Створити макет новорічної (різдвяної) листівки засобами Paint відео 5 хвилин
3. Тест (обов'язково введіть Прізвище та Ім'я)
4. Додаткові вправи:
урок14
Як створювати рухливі обʼєкти
урок 13
урок 13
Як створювати моделі
1.Створити модель маршруту до новорічної ялинки
- Засобами GoogleMaps створити модель маршруту до новорічної ялинки на ВДНГ
- Визначити відстань та довжину маршруту
- З'ясувати номер маршрутки та ціну квитка
2.Створимо модель до нового року
Створити графічну модель новорічної ялинки в графічному редакторі Paint або в Google і помістити його на дошку
Для цього згадаємо
2.Створимо модель власної подорожі
мета: відвідування виставкового центру
предмет дослідження: дороги, запруженність доріг, час в дорозі
форма моделі: мапа
засіб для створення: Googlе карти
додатково транспорт
\урок 12
мета: відвідування виставкового центру
предмет дослідження: дороги, запруженність доріг, час в дорозі
форма моделі: мапа
засіб для створення: Googlе карти
додатково транспорт
\урок 12
Які бувають моделі
урок 10
Моделі та моделювання. Типи моделей
відео
Вправи
Вікторина вхід моделі та об'єкти
урок 9
Я навчаюсь в інтернеті
Хто перший (дай відповідь в чаті)1. визнач тварину за ключовими словами: сумчастий хижак2. підбери ключові слова для пошуку і знайди де росте оце і як воно називається3. знайди переклад слова Пригода на - англійську- турецьку- мову народу маорі4. скільки значень слова маревоПеревіримо себе
інтернет для навчання
Я навчаюсь в інтернеті
Хто перший (дай відповідь в чаті)
1. визнач тварину за ключовими словами: сумчастий хижак
2. підбери ключові слова для пошуку і знайди де росте оце і як воно називається
3. знайди переклад слова Пригода на
- англійську
- турецьку
- мову народу маорі
4. скільки значень слова марево
Перевіримо себе
інтернет для навчання
урок 8
Безпека в інтернеті
Класна робота
1. Згадаємо
2. Працюємо з е-підручником урок 8
- відео і перші 2 вправи
- відео і решта вправ включно з додатковою
Додатково
урок 7
Шукаємо та зберігаємо
- відео і перші 2 вправи
- відео і решта вправ включно з додатковою
Додаткові вправи
- вправа1
- вправа 2
урок 6
Пошук в інтернеті
Класна робота
1. відео і перша вправа
2. відео і всі вправи включно з додатковою4г 1 гр - екскурсія 4б - без уроку 4а,в,г(2 гр)- без останніх 2х вправ
Вправи додатково
урок 5
Інтернет
Повторимо:
Вивчимо
Електронний підручник. урок 5
Додаткові вправи
- мережа
- літачок
урок 4
Зберігання інформації
Згадаємо вчитель
Додатково
файли та папки (сортування)
тест
файли та папки
урок 3
Навіщо компʼютеру потрібні програми
Вправи:
Вправи:
урок 2
Що обʼєднує компʼютерні пристрої
урок 1
Світ інформації навколо нас
_____________________________________\\\2023-24 навчальний рік
https://www.youtube.com/watch?v=W1rI9Psku58
ІІ семестр
Алгоритми
урок 33
Анімаційна історія
урок 32
урок 31
Все повторюється
Практична робота
1. відкрити Скретч2. видалити кота3. намалювати дерево4. дублювати його 3 рази5. дати назву порі року6. "одягти" дерево згідно сезону
1. відкрити Скретч
2. видалити кота
3. намалювати дерево
4. дублювати його 3 рази
5. дати назву порі року
6. "одягти" дерево згідно сезону
Вправи
- повторення та розгалуження (пазл)
урок 30
Введення данних
Навчимо Рудого кота математиці
Спочатку перевіримо себе (тест)
Практична робота
- Виконати вправу
- Змінити програму так, щоб робот саджав за годину 7 дерев
- Створити нові проекти в яких розв'язати задачі
урок 29
Мініпроект "Бій за Україну"
Етапи розробки
1. запрограмувати рух українського літака
2. визначити до якого літака (нашого/ворожого) додати команду розгалуження, визначити її тип (повна/скорочена) та дію
3. додати цю команду
4. "оживити" бандеро-гусака
5. визначити до якого об'єкта додати команду розгалуження, визначити її тип (повна/скорочена) та дію
6.додати цю команду
урок 28
Без інакше (неповна команда розгалуження)
вікторина вхід вчитель
Практична робота (продовження)
вправи
урок 27
Вправи
- розгалуження
Практична робота (продовження)
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Завантажити збережений файл з комп'ютера
3. Запрограмувати рух виконавця, якщо не встиг на попередньому уроці
4. Запрограмувати початкові установки
6. Відкрити е-підручник урок 23 і отримати медальку
урок 26
Алгоритми з розгалуженням
Практична робота
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Додати тло сцени і зробити необхідні зміни
3. Змінити виконавця
4. Запрограмувати його рух
5. Запрограмувати початкові установки
6. Зберегти на своєму комп'ютері
урок 25Проект "Загадка"
Практична робота (продовження)
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Завантажити в Скретч свій проект з папки Завантаження
3. Дописати код для кожного виконавця, скориставшись
4. Показати свою роботу товаришамВправи
блоки команд
вікторина вхід діалог та загадка
урок 24
Малюємо в Скретчі(О.Пасічник)
Практична роботамета: Створити проект "Відгадай"1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Видалити кота і додати нового виконавця
3. Відкрити вкладинку Образи і додати новий 4. Намалювати обрану геометричну фігуру і перейти на основний образ
5. Повернутися на вкладку Команди
6. Користуючись командами
Практична робота
мета: Створити проект "Відгадай"
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/
2. Видалити кота і додати нового виконавця
3. Відкрити вкладинку Образи і додати новий
4. Намалювати обрану геометричну фігуру і перейти на основний образ
5. Повернутися на вкладку Команди
6. Користуючись командами
урок 23
Продовжуємо знайомитися зі Скретч
1. Перейди в е-підручник і виконай вправи
2. Відкрий Скретч https://scratch.mit.edu/
3. Створи програму за зразком4. Створи власну історію або повтори цю:
кросворд
урок 22Де мешкає Рудий кіт
Вправи
Додатково
Вправи
Додатково
урок 21
Зазирни в майбутнє
План уроку
1. подивимось відео з е-підручника
2. виконаємо вправи:
3. дещо про штучний інтелект
4. допоможемо ШІ очистити океан:
- ші океан
додатково
урок 20Мій перший проект: гра
для 4г :як створити програму + мій перший проект
План уроку
1. подивимось відео з е-підручника
2. створимо свою гру в мікробіт
3. пограємо
4. виконаємо вправи з е-підручника урок 19
урок 19для 4г : анімація +кольоровий світЯк створити програму
План уроку
2. подивимось відео з е-підручника
3. створимо свою програму в мікробіт
4. виконаємо вправи з е-підручника урок 18
Урок 18Кольоровий світ
План уроку1. подивимось відео з е-підручника2. створимо свою презентацію та проведемо дослідження3. виконаємо вправи з е-підручника урок 17
урок 17Все рухається
План уроку1. подивимось відео з е-підручника2. відкриємо свою презентацію або завантажимо її з дошки3. виконаємо вправи з е-підручника урок 15, 16
урок 16Я малюю
План уроку1. подивимось відео з е-підручника2. відкриємо PowerPoint та намалюємо хмарку, сонечко, траву3. хто встигне, намалює бджілку
І семестр
Додаткові вправи
урок 10
Я навчаюсь!
Класна робота
1. Працюємо з е-підручником
відео - вправа, відео - вправа, відео - вправа
Додатково
урок 9
проект "Пташеня"
Класна робота
- Ознайомимося з проблемою (е-підручник)
- Обговоримо
- перевіримо себе. - текст
Додатково
- Програми
урок 8
Безпека в мережі інтернет
Класна робота
1. Працюємо з е-підручником
- відео і перші 2 вправи
- відео і решта вправ включно з додатковою
2. Додатково
Безпека в інтернеті (колесо)
урок 7
урок 6
--------------------------------------------------------------------------
ІІ семестр
Останній урок 4го класу
- Обʼєднаємось в команди
- Дороби проект Бій за Україну
- навчи наш літак атакувати;
- бандеро-гуся кричати Га-га 1 секунду у випадку підбиття ворога;
- додай іще ворожі літаки (щоб радісно підбити)
- вікторина вхід Інформація та пристрої (4 питання)
- вікторина вхід. факти та судження (якщо залишиться час)
Розгалуження(продовження)
- істина і хиба
Продовжимо проект 4А 4Б 4В 4Г 4Д 4Е
якщо вистачить часу
1. Перейти до заготовки 2. Зменшити розмір сніжинки і встановити її на снігу3. Додати зайчику команду НАСТУпний образ4. Додати команду розгалуження ЯКЩО ТО ІНАКШЕ5. Задати дії зайчика у разі ТО та у разі ІНАКШЕ6. Задати початкові налаштування
Лінійні алгоритми. Підіб'ємо підсумки
Подумай і дай відповідь- Чи може спрайт вибирати яку дію виконати?ВправиПеревір себе
Додатково: Відкрий Скретч https://scratch.mit.edu/ і склади власний діалог
Перевір себе
Лінійні алгоритми. Тестування та налаштування
А тепер перейдіть за посиланням і внесіть зазначені зміни https://scratch.mit.edu/projects/824931029
Лінійні алгоритми. Тестування та налаштування
А тепер перейдіть за посиланням і внесіть зазначені зміни https://scratch.mit.edu/projects/824931029
Де мешкає рудий кіт
Почнемо!
Зазирни в майбутнєурок 20 е-підручникаМій перший проектурок 19 е-підручника
Вправи
Проект
Як створити програму?урок 18 е-підручника
урок 18 електронного підручникаВправи
Повторення "я керую об'єктами і досліджую світ"
Урок 16 і 17 з електронного підручника
Вправа 2 класіфікаціяВправа 3 знайди паруВправа 4 роботи - помічникиВправа 5 визначенняВправа 6 знайди словаІ семеструрок 13
урок 18 електронного підручника
Вправи
Урок 16 і 17 з електронного підручника
Немає коментарів:
Дописати коментар