4 клас

2024-25 навчальний рік
Електронний підручник.  

рефлексія

Обʼєкти та моделі

урок 15

Новорічний урок



План уроку

2. Створити макет новорічної (різдвяної) листівки засобами Paint   відео 5 хвилин



3. Тест (обов'язково введіть Прізвище та Ім'я)

4. Додаткові вправи:






урок14

Як створювати рухливі обʼєкти

урок 13

Як створювати моделі




1.Створити модель маршруту до новорічної ялинки

- Засобами GoogleMaps створити модель маршруту до новорічної ялинки на ВДНГ
- Визначити відстань та довжину маршруту
- З'ясувати номер маршрутки та ціну квитка

2.Створимо модель до нового року

Створити графічну модель новорічної ялинки в графічному редакторі Paint або в Google і помістити його на дошку

Для цього згадаємо

2.Створимо модель власної подорожі

мета: відвідування виставкового центру

предмет дослідження: дороги, запруженність доріг, час в дорозі

форма моделі: мапа

засіб для створення: Googlе карти

додатково транспорт


\урок 12

Які бувають моделі

урок 10

Моделі та моделювання. Типи моделей


відео

Вправи


 Вікторина вхід         моделі та об'єкти

урок 9

Я навчаюсь в інтернеті




Хто перший (дай відповідь в чаті)
1. визнач тварину за ключовими словами: сумчастий хижак
2. підбери ключові слова для пошуку і знайди де росте оце і як воно називається
3. знайди переклад слова Пригода на 
- англійську
- турецьку
- мову народу маорі
4. скільки значень слова марево

Перевіримо себе


інтернет для навчання

урок 8

Безпека в інтернеті


Класна робота

2. Працюємо з е-підручником урок 8

- відео і перші 2 вправи

- відео і решта вправ включно з додатковою

Додатково


урок 7

Шукаємо та зберігаємо



 Класна робота


2. Працюємо з е-підручником

- відео і перші 2 вправи

- відео і решта вправ включно з додатковою

Додаткові вправи

урок 6

Пошук в інтернеті



 Класна робота

1. відео і перша вправа

2. відео і всі вправи включно з додатковою
4г 1 гр - екскурсія 4б - без уроку 4а,в,г(2 гр)- без останніх 2х вправ

Вправи додатково




урок 5

Інтернет


Повторимо:
 
 Вікторина вхід                                         Для вчителя

Вивчимо

Електронний підручник.    урок 5


Додаткові вправи




урок 4

Зберігання інформації


Згадаємо                                                 вчитель

Додатково

файли та папки (сортування)



тест 

файли та папки


урок 3

Навіщо компʼютеру потрібні програми


Згадаємо                                                                     вчитель
Вправи:





урок 2

Що обʼєднує компʼютерні пристрої



урок 1

Світ інформації навколо нас


_____________________________________
\
\
\2023-24 навчальний рік
 

https://www.youtube.com/watch?v=W1rI9Psku58

ІІ семестр

Алгоритми

урок 33

Анімаційна історія


урок 32

Все повторюється (продовження)
Практична робота
- виконати вправу

відкрити Скретч і завантажити збережений файл з свого комп'ютера 
якщо файл не знайдений

- відкрити заготовку 

- підписати образи

- створити проект Пори року

Додатково

урок 31

Все повторюється








Практична робота

1. відкрити Скретч
2. видалити кота
3. намалювати дерево
4. дублювати його 3 рази
5. дати назву порі року
6. "одягти" дерево згідно сезону

Вправи

повторення та розгалуження (пазл)



Додатково: використовуючи команду ЗАПИТАТИ І ЧЕКАТИ змінити проект так, щоб він виконувався для введеної кількості років

Тест
4А.     4Б.     4В.     4Г.     4Д.     4Е. 




урок 30

Введення данних

Навчимо Рудого кота математиці

Спочатку перевіримо себе (тест)
               


Практична робота

- Виконати вправу
- Відкрити заготовку         
Змінити програму так, щоб робот саджав за годину 7 дерев
- Створити нові проекти в яких розв'язати задачі
\

Додатково

Створи проект де виконавець визначає правильно чи ні ти розв'язав завдання
Наприклад:
Скільки треба грошей для покупки 5 олівців по 3 грн за штуку. Відповідь має бути введена з клавіатури, а виконавець визначає чи це правильно чи ні.

урок 29

Мініпроект "Бій за Україну"

Мета:




Етапи розробки

1. запрограмувати рух українського літака

2. визначити до якого літака (нашого/ворожого) додати команду розгалуження, визначити її тип (повна/скорочена) та дію

3. додати цю команду 

4. "оживити" бандеро-гусака

5. визначити до якого об'єкта  додати
 команду розгалуження, визначити її тип (повна/скорочена) та дію

6.додати цю команду

урок 28

Без інакше (неповна команда розгалуження)



вікторина вхід                        вчитель



Практична робота (продовження)

1. Відкрити скретч Заготовки     

2. Навчи  Спрайта  вітатися

3. Відкрити е-підручник урок 24 і отримати медальку

вправи


урок 27

Алгоритми з розгалуженням (продовження)

Вправи

розгалуження

Практична робота (продовження)

1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/

2. Завантажити збережений файл з комп'ютера

3. Запрограмувати  рух виконавця, якщо не встиг на попередньому уроці
 
4. Запрограмувати початкові установки

6. Відкрити е-підручник урок 23 і отримати медальку



урок 26

Алгоритми з розгалуженням


Практична робота



 1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/

2. Додати тло сцени і зробити необхідні зміни

3. Змінити виконавця

4. Запрограмувати його рух
 
5. Запрограмувати початкові установки

6. Зберегти на своєму комп'ютері


урок 25

Проект "Загадка"


Практична робота (продовження)

1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/

2. Завантажити в Скретч свій проект з папки Завантаження

3. Дописати код для кожного виконавця, скориставшись

4. Показати свою роботу товаришам

Вправи

блоки команд



вікторина вхід                                    діалог та загадка

урок 24



Малюємо в Скретчі
(О.Пасічник)

Практична робота
мета: Створити проект "Відгадай"
1. Відкрити скретч https://scratch.mit.edu/

2. Видалити кота і додати нового виконавця

3. Відкрити вкладинку Образи і додати новий
 
4. Намалювати обрану геометричну фігуру і перейти на основний образ

5. Повернутися на вкладку Команди

6. Користуючись командами
і загадками створити проект- загадку.

Результат:
До розгадування загадок: 
В процесі розгадування загадок:





Загадки до проекту на сайті з загадками



урок 23

Продовжуємо знайомитися зі Скретч

вікторина вхід                           скретч

1. Перейди в е-підручник і виконай вправи

2. Відкрий Скретч https://scratch.mit.edu/

3. Створи програму за зразком

Відео 2 з е-підручника
4. Створи власну історію або повтори цю:


Використай команди:

вправи

кросворд 

урок 22

Де мешкає Рудий кіт


урок 21

Зазирни в майбутнє

План уроку

1.  подивимось відео з е-підручника

2. виконаємо вправи:



3. дещо про штучний інтелект


4. допоможемо ШІ очистити океан:


додатково




урок 20

Мій перший проект: гра

для 4г :як створити програму + мій перший проект

План уроку

1.  подивимось відео з е-підручника

2. створимо свою гру в мікробіт

3. пограємо

4. виконаємо вправи з е-підручника урок 19

5. Вікторина вхід                             мікробіт


урок 19
для 4г : анімація +кольоровий світ

Як створити програму



План уроку


2. подивимось відео з е-підручника

3. створимо свою програму в мікробіт

4. виконаємо вправи з е-підручника урок 18


Урок 18

Кольоровий світ

План уроку
1. подивимось відео з е-підручника
2. створимо свою презентацію та проведемо дослідження
3. виконаємо вправи з е-підручника урок 17

Вікторина вхід                інформаційні моделі                       

урок 17

Все рухається

План уроку
1. подивимось відео з е-підручника
2. відкриємо свою презентацію або завантажимо її з дошки
3. виконаємо вправи з е-підручника урок 15, 16


урок 16

Я малюю

План уроку
1. подивимось відео з е-підручника
2. відкриємо PowerPoint та намалюємо хмарку, сонечко, траву
3. хто встигне, намалює бджілку



І семестр



урок 11

Об'єкт та його властивості

Додаткові вправи


урок 10

Я навчаюсь!



Класна робота

1. Працюємо з е-підручником
відео - вправа, відео - вправа, відео - вправа

Додатково



урок 9

проект "Пташеня"


Класна робота

Вікторина вхід.                                           Правда-неправда

- Ознайомимося з проблемою (е-підручник)


- Обговоримо


Вікторина вхід.                                          Факти та судження вчитель

Додатково




урок 8

Безпека в мережі інтернет

Класна робота

1. Працюємо з е-підручником

- відео і перші 2 вправи

- відео і решта вправ включно з додатковою
2. Додатково








урок 7



урок 6



Вікторина вхід                                         Для вчителя (вебсайти і всесвітнє павутиння)



урок 5

Інтернет







Додаткові вправи





 

--------------------------------------------------------------------------

ІІ семестр

Останній урок 4го класу

- Обʼєднаємось в команди
вікторина вхід                 розминка (кахут 3 питання) 

- Дороби проект Бій за Україну

навчи наш  літак атакувати; 

- бандеро-гуся кричати Га-га 1 секунду у випадку підбиття ворога;

- додай іще ворожі літаки (щоб радісно підбити)

4А                   

- вікторина вхід                    Інформація та пристрої (4 питання)

вікторина вхід.                 факти та судження (якщо залишиться час)

захист україни





Розгалуження
(продовження)


- істина і хиба


Продовжимо проект                           

якщо вистачить часу
вікторина вхід                        вчитель

1. Перейти до заготовки 
2. Зменшити розмір сніжинки і встановити її на снігу
3. Додати зайчику команду НАСТУпний образ
4. Додати команду розгалуження ЯКЩО     ТО    ІНАКШЕ
5. Задати дії зайчика у разі  ТО та у разі ІНАКШЕ
6. Задати початкові налаштування




Лінійні алгоритми. Підіб'ємо підсумки


Подумай і дай відповідь
- Чи може спрайт вибирати яку дію виконати?
Вправи

Додатково: 
Відкрий Скретч https://scratch.mit.edu/ і склади власний діалог

Лінійні алгоритми. Тестування та налаштування

А тепер перейдіть за посиланням і внесіть зазначені зміни https://scratch.mit.edu/projects/824931029


Де мешкає рудий кіт





Почнемо!



Зазирни в майбутнє
урок 20 е-підручника

Вправи
- Мікробіт (вигляд)                       див. стор. Додаткова

Програмуємо робота

Мій перший проект
урок 19 е-підручника

Вправи

Проект




Як створити програму?
урок 18 е-підручника


урок 18 електронного підручника
Вправи

Повторення "я керую об'єктами і досліджую світ"

Вправа 2 класіфікація
Вправа 3 знайди пару
Вправа 4 роботи - помічники
Вправа 5 визначення
Вправа 6 знайди слова
І семестр
урок 13

Як створювати моделі

вправи




Додатково


урок 10








Немає коментарів:

Дописати коментар