7 клас

2025-26 навчальний рік


Дистанційний урок

Войти Zoom Конференция

https://us04web.zoom.us/j/9167864735?pwd=cE9UNE1CWEs5RkJvbUh1THk5VzhsUT09


Идентификатор конференции: 916 786 4735

Тема 3. Моделювання в електронних таблицях

Урок 17

Вбудовані функції та їх використання


Класна робота
вправа 

вправа Типи посилань


відео 

теорія  

1. Завантажити заготовку до уроку 12 і конспект

  
2. Самостійно виконати вправи 1-5

Урок 16

Типи посилань



Класна робота
на 

Вікторина кахут      посилання


 

Практична робота
1. Завантажити заготовку до уроку 11 і конспект 
2. Виконати вправу 1
3. Виконати вправу 2, вибравши валюту будь-якої країни

4. Виконати вправу 3

урок 15

Копіювання формул. Автозаповнення

Класна робота

1. Згадаємо
2. Відео

 3. Виконаємо урок 10 е-підручника


урок 14

Автоматизація введення даних. Автозаповнення

моя пошта для тих, хто працює в телефоні uchinf49@gmail.com

Класна робота

Практична робота

- разом з вчителем виконай (6 балів)

- створи список учнів класу (своє призвище і далі учень 1, учень 2, ... учень 10) використовуючі автозаповнення (+2бали)


- відкрий е-підручник, користуючись конспектом виконай (+2 бали)

- здай виконану роботу (+1 бал)

згадаємо


Тема 2. Текстовий процесор

урок 13


Мініпроект

створення повідомлення "Мій досвід використання штучного інтелекту (ШІ)" за запропонованим планом
1. відкрийте Word і створіть новій документ
2. у створений документ вставте скопійований план
3. створіть зміст напочатку документу
4. наповніть документ описанням свого досвіду
5 помістіть повідомлення на дошку

АБО
1.завантажте шаблон плану з дошки
2. збережіть завантажений документ із своїм ім'ям 
3. створіть зміст напочатку документу
4. наповніть документ описанням свого досвіду
5 помістіть повідомлення на дошку

урок 12

Тематична робота  урок 8

урок 11

Автоматичне створення змісту і покажчиків


Класна робота частина 1

1.  ІТ-книга конспект Урок 6
2. Завантажити заготовку до уроку в свою папку
3. Практична робота 3

- вправа 1 (слайд 3-15)



- вправа 2 (слайд 16-25) Самостійно!

Класна робота частина 2


Урок 10

Об'єкти текстових документів 

Класна робота

2. практична робота
- в новому документі створити таблицю, що у вправі 2
- під таблицею ввести формулу



Урок 9

Стильове оформлення документів. 

Класна робота

1.   конспект Урок 5 


2. Завантажити заготовку до уроку в свою папку
Опис в слайдах 7-16


3. 

Опис в слайдах 18-24

4. здати завдання в урок 5

Урок 7- 8

Багатосторінкові документи 2 частина

Багатосторінкові документи

   

Класна робота

1. Практична робота до уроку 8 (вхід в ІТкнигу)  

Завдання і бали 

 

Перевірка ДЗ: Вхід

                                                                                             учитель




Урок 6


 Класна робота.

 Згадаємо WORD

 Відео подробне 

 Іще одне подробне відео 

Коротке відео


2. Виконати урок 3 та Вправа 1 
3. Результати ПР здати в урок 3 е-підручника


Робота зі списками Практика



Класна робота 

Практична робота частина 2
Виконати
вправи



Допомога слайди 17-18, 20-27 та 29-44


Тема 1. Основи штучного інтелекту

урок 5

Проектування нейронної мережі

SCORM package

Класна робота

перейти 

Урок 2. Проєктування нейронної мережіSCORM package


урок 3-4


Штучний інтелект. Як він працює

Класна робота - продовження


Класна робота


Скріни результату вправ 1,2,3 помісти на дошку


урок 2

Розширений пошук. Чат GPT та Gemini


Класна робота

Подумай
Виконай і порівняй

Результат кейсу3 помісти на дошку


урок 1

Хмарна комунікація та взаємодія. Використання мереж. Нейронні мережі

Класна робота

2. Підручник
3. Вправи
4. Фронтальна робота

Робота зі списками



--------------------------------------------------
--------------------------------------------------

\2023-24 навчальний рік


відео   формули ф функції   відео(корисні формули перші 2.47 хв)  і 2.    к
ІІ семестр

Алгоритми та програми. Мова програмування Python


Заключний урок

Виставляємо оцінки

Додаткові тести

1   1

2   2


Знайомтесь, цикл з умовою

Робота в класі 33

відео

Практична робота

1. відкриємо задачу про огорожу
2. визначимо та виправимо її недоліки:
- неможливість ввести довжину сітки (додамо команду введення з клавіатури)
- неможливість підрахувати найбільшу площу при невизначеній довжині сітки
- намалюємо всі можливі прямокутники
3. змінимо програму задачі про огорожу наступним чином:



4. додати малювання запропонованих прямокутників на оцінку

Моделювання в Excel та Python.

Робота в класі 32
 


І створити таблицю додавши формули

ІІ створити програму в Python (слайд 5+ конспекту  до уроку 22.)



ІІІ порівняти роботу в таблиці і з програмою, свої думки залишити на дошці

Домашнє завдання 

урок 24


Робота в класі 31

Повторення




Практична робота


2. Задача про огорожу в Python (слайд 5+ конспекту)


Домашнє завдання 

урок 23

Робота в класі 30

Проект "Квіти для мами": захист проекту

План захисту проекту 

  1. Привітатися і представити авторів проекту

  2. Дати загальний опис проекту:
    - “назва” квітки, їх кількість
    - форма пелюсток
    - визначений/випадковий колір
    - визначене/випадкове розташування

  3. Власне оцінювання досвіду:
    - що було простим
    - що виявилося складним
    - що було новим/неочікуваним
    - що залишилося незрозумілим
    - чому я навчився
    - якими були емоції при роботі та які зараз

    Виставлення оцінок

Відкрити таблицю
перейти на сторінку з номером свого ПК
заповнити комірки згідно вимогам



Робота в класі 29

Проект "Квіти для мами" Робота з написом та коментарями. Підготовка до захисту

1. команда напису і коментарі до неї
#перехід у місце напису
turtle.goto(-150, -150)
#встановлення кольору напису
turtle.color('red')
#опустити перо
turtle.down()
#писати
turtle.write('happy mother"s day',font = ('Magneto', 20, 'normal'))
де






2. додайте 3-4 коментаря до коду
# це пелюстка
# це квітка
# це стебло
# це напис
3. підготуватись до захисту проекту згідно плану



Робота в класі 28

Проект "Квіти для мами" Робота з кольором та кооррдинатами



1. Створити букет з декількох квітів, використовуючи команду goto
2. приклад використання випадкового кольору
# список кольорів
colors = ['red', 'green', 'blue', 'yellow','magenta','medium spring green','indigo','teal']


# почнемо заповнення
    turtle.begin_fill() 
# визначимо колір
    col=random.choice(colors)
    turtle.color(col) 
#  замість ... напишемо команди малювання 
   ...
# закінчимо заповнення
    turtle.end_fill()
3. Скрін малюнку та словесний підсумок своєї роботи помістити на дошку

Відео для натхнення:

підбірка 1.   2.  3.   4   5.  6

Домашнє завдання

 Урок 21 е-підручника та підготовка до захисту роботи


Початок проекту до дня матері

Робота в класі 27

Проект "Квіти для мами"

відео з ілюстрації
 квітка з кіл.(9.28-квітка з трикутників, 11.53- квітка з кіл)
1. Урок 21 е-підручника

код:
шестикутник:
import turtle
turtle.shape("turtle")
for i in range(6):
    turtle.forward(40)
    turtle.right(60)
дуга:
circle(100,90)
left(90)
circle(100,90)

Розфарбуємо:

- тло:  turtle.bgcolor("blue")
- фігуру: turtle.color("white","red")
                begin_fill()
                .....
                end_fill()

Скрін свого малюнку помістити на дошку

Відео для натхнення:
айстри:  1  2
кульбабки: 1 2.  3

більш складні: 1.   2.  3.   4

Домашнє завдання 

Об'єднатися в команди та вибрати квітку в інтернеті.
Посилання помістити на дошку

 

Робота над помилками Робота в класі 26

Помилки 1 типу: 
- не використовувалися вкладені цикли
- не використовувався запропонований діалог
Розглянемо завдання стор 71-72 відео1
Виконаємо завдання 9 стор 72
Помилки 2 типу:
- використовувались прийоми програмування, що не розглядались (вивчались) на уроці
Повторимо:




Робота в класі 25

Тематична робота

1. Виконати урок 27 е-підручника

2. Робота над помилками

3. Виправлення низьких оцінок уроки 14-20

Робота в класі 24

Практична робота

Виконану ПР здати в урок 21
1. для допомоги можна використовувати конспекти до уроків (уроки 19 і 20)


Задачі на 3 бали
задача з уроку 19



задача з уроку 20



Задачі на 6 балів

задача з уроку 19 (багатокутник) 


задача з уроку 20 (ряди цеглин)


Задача на 12 балів
задачу з уроку 19 
перетворити в

Домашнє завдання 

Е-підручник урок 14-21 - для тих, хто не виконав
та урок 27 в рамках підготовки до тематичної роботи





Робота в класі 23

Вкладені цикли

Класна робота


Практична робота

1. ввести та виконати програму, що малює квадрат:

import turtle
turtle.shape()
for i in range(4):
 turtle.forward(50)
 turtle.right(90)

2. Спробуйте намалювати 4 квадрати (5 хв)

3. Завдання 2 стор. 69

4. Змініть програму так, щоб вона малювала 8 квадратів горизонтально

Домашнє завдання 

Е-підручник урок 19-21
підготуватися до практичної роботи:

задача з уроку 19 (багатокутник) до 6 балів
задача з уроку 20 (ряди цеглин) до 6 балів



Робота в класі 22

Цикли з лічильником. Черепашача графіка


Класна робота

В Python модулем називається спосіб підключення корисного коду до іншої програми. Модулі зазвичай містять функції, до яких можна звертатися, щоб розширити перелік можливостей, що здатна виконувати програма.

Презентація до уроку

виконати

завдання 7 і 8 стор 66

завдання 10 стор 67

завдання 12 і 13 стор 67


Домашнє завдання 

Е-підручник урок 20

Робота в класі 21

Робота над помилками

Класна робота

1. вчительський аналіз  типових помилок в ПР

2. розгляд своєї роботи та виправлення помилок (-1бал)

3. або розвʼязок одного з аналогічних завдань 2-4 на стор 57 (1 частина до 6 балів) та

Задача 2 (2 частина до 6 балів)Розв’яжіть   лінійне рівняння  ах+в=0.

Ідея розв’язування:

     Лінійне рівняння має три можливих варіанта розв’язування :

    1 ) якщо коефіцієнт a не дорівнює  нулю, то рівняння має один  розв’язок ;

  1. якщо a=0 і b=0 , то рівняння має безліч  розв’язків;
  1. якщо тільки а=0, то рівняння розв’язків не має.

4. виконання пропущених уроків

Домашнє завдання 

Е-підручник урок 19


Робота в класі 20

Практична робота

Виберіть завдання з 2х частин

1 частина:

Задача 1 (до 4х балів)
урок 15 е-підручника д/з

Задача 2 (до 3х балів)
урок 16 е-підручника 
слайд 33
для копіювання

Задача 3 (до 6 балів)
урок 16 е-підручника
д/з



частина:

Задача 1 (до 4х балів)
урок 17 е-підручника
слайд 3

Задача 2 (до 3х балів)
урок 17 е-підручника 
слайд 12

Задача 3 (до 6 балів)
урок 17 е-підручника
д/з



Завдання для знавців: до 12 балів
урок 18
9 балів



урок 18 + 3 бали




Домашнє завдання 

Е-підручник урок 18
Завдання для знавців: до 12 балів
Задача. Дано трикутник зі сторонами a, b, c. Визначити, який це трикутник: рівносторонній, різносторонній чи рівнобедрений.
 Нагадую: 
1) з відрізків заданої довжини не завжди  можна утворити трикутник (3бали) ;
2) очевидно, що довжини всіх сторін не можуть бути від’ємними або нульовими (3бали)
3) програма має відрізняти рівносторонній трикутник та рівнобедрений (3 бали)
4) введення/виведення даних має бути зрозумілим (3 бали)



Робота в класі 19

Умовний оператор


Класна робота

1. Повторимо 
Вікторина вхід                                                Дані різних типів

3. Практична робота
- додати умовний оператор  в задачу про паспорт

age=int(input("введіть свій вік"))
print("Покажіть свідоцтво про народження")
print("Покажіть свій паспорт")

- завдання 6 сторінка 60
- завдання 9 стор 6

- закінчити програму для робінзонів за алгоритмом:


a=int(input("вкажіть сторону острова"))
k=int(input("вкажіть кількість робінзонів"))
n=int(input("вкажіть норму площі"))

- створити нову програму (+)


 Вправи

Домашнє завдання 

Е-підручник урок 17
Завдання для знавців: 
4-значне число вважається щасливим, якщо сума 2х перших його цифр дорівнює сумі 2х останніх. Створити програму, яка за введеним числом визначає його "щасливість" (підказка: число 3245 можна записати як 3*1000+2*100*+4*10+5*1
здати роботу в Едину школу)

Урок 18

Дані різних типів


Класна робота

1. Повторимо 
2. Дані, типи даних
презентація (слайд 12-17)
зошит стор 55

Відео

 Завдання для знавців: поміняти значення змінних, що містять числа, не використовуючи додаткову змінну
Вікторина вхід                                                Дані різних типів

Домашнє завдання
Е-підручник урок 16

Урок 17

Змінні. Присвоювання

Практична робота

- завдання 3 сторінка 53 (пояснення в слайді 21 конспекту)
- завдання 1 стор 52, завдання 7 стор 54


Домашнє завдання 

Е-підручник урок 15


Урок 16

Поняття про мову програмування


Класна робота

Навіщо вивчати саме Пайтон Відео

Презентація до уроку

Практична робота

1. Запустити інтерпретатр Пайтон

2. Надрукувати Hallo World слайди 11-12

3. Виконати завдання зі слайдів 13-15 та повторити згідно алгоритму слайдів 17-23

4. Зберегти створену програму слайд 20

5. Вправи:



Вікторина вхід                                                   Перша команда в Пайтон

Домашнє завдання 

Е-підручник урок 14


--------------------------------------------------------
урок 14-15

Побудова інформаційної моделі




Класна робота


1. Розглянемо 
приклади моделей

2. Створимо модель різними засобами:


Практична робота






Мета: Створити інформаційну модель для вивчення вимірювальних приладів на уроках фізики, використовуючи MS Word MS PowerPoint.

  

І. Зобразіть у текстовому процесорі структурну модель (таблицю)  для вивчення вимірювальних приладів. Відобразіть у моделі назви та призначення приладів (для вимірювання часу: метроном, секундомір, годинник; для вимірювання лінійних розмірів: лінійка; для вимірювання об’єму: мензурка); одиниці вимірювання відповідних фізичних величин. Збережіть отриманий документ у вашій папці у файлі з іменем практична 2.docx та помістіть на дошку доробок

ІІ.  Створіть презентацію Вимірювальні прилади:

1. Скопіюйте з текстового документа структурну модель вимірювальних приладів і вставте її на другий слайд презентації.

2.  На третій слайд презентації помістіть Структурну модель створену засобами SmartArt

3. На четвертому слайді презентації запишіть одиниці вимірювання часу (години, хвилини, секунди) і співвідношення між ними.

4. Збережіть отриману презентацію у вашій папці у файлі з іменем. практична 2.pptx та помістіть на дошку доробок.

Домашнє завдання

 урок 12 

урок 13

Моделі

Класна робота

1. Виставляємо оцінки з теми
2. Самостійно оцінюємо власні набуті знання та вміння:
- переходимо за посиланням
- або скористуємося QRкодом
3. 


4. Робота з е-підручником урок 11

Додаткові вправи:


Домашнє завдання

 урок 11 







урок 12

Тематична практична робота
Класна робота

1. Виконайте завдання ПР, завантаживши заготовку до уроку з Дошки доробок

2. Збережіть таблицю в Документах, назвавши  пррізвищами авторів і поміткою Тема

3. Завантажте в е-підручник, додавши до уроку 10

Домашнє завдання

 урок 13 і завдання

урок 11

Копіювання формул. Автозавершення. Автозаміна



Класна робота


автозаповнення відео з 5ї по 7у хвилини

Практична робота

1. разом з вчителем виконай вправу 1, завантаживши попередньо заготовку до уроку 10 та конспект до цього ж уроку 2 бали

2. самотійно вправа 2 (опис в слайдах 16-22) +4 бали

3. зробити урок 10 + автоматична оцінка/2

Домашнє завдання

 урок 10 і завдання



Домашнє завдання

Урок 9 е-підручника + вправа 4

урок 9

Введення формул


Класна робота


відео(корисні формули перші 2.47 хв)


Практична робота

- відкрий е-підручник
- виконати вправу 1 і 2 (слайд 12 і 20)











- вправу 3 (слайд 23 на 3х окремих аркушах)

Оцінювання:
- вправа 1, 2 + здача завдань в класі 3 бали
- вправа 3 + перейменування аркушів + здача завдань (вдома) 8 балів

Домашнє завдання

Урок 8 е-підручника + вправа 3

урок 8

Форматування таблиць


Класна робота

відео перші 3 хвилини введення в клітинки

Практична робота "Створення таблиці - щоденника"

урок 7 е-підручника конспект (в допомогу)
Здати завдання до уроку 7

критерії оцінювання

- повторити за вчителем 8 балів
- продовжити для вівторка і середи + 1 бал
- оформлені рядки 24 і 25 + 1 бал
- здано в е-підручник + 1 бал
- якщо здано до кінці уроку +1 бал

Домашнє завдання

урок 7  е- підручника

Урок 7

Табличний процесор. Загальні поняття


Класна робота

відео "основи Ексель"

Перевірка уважності

 
Практична робота
1. Зайти в е-підручник урок 6 і завантажити файл "Заготовка до уроку"
2. Виконати вправу 1 (слайд 20)



Домашнє завдання
Виконати всі вправи до уроку 6(перший урок теми 2) і здати завдання в едину школу






Немає коментарів:

Дописати коментар