2025-26 навчальний рік
Дистанційний урок
Войти Zoom Конференция
https://us04web.zoom.us/j/9167864735?pwd=cE9UNE1CWEs5RkJvbUh1THk5VzhsUT09
Идентификатор конференции: 916 786 4735
Тема 3. Моделювання в електронних таблицях
Урок 17
Вбудовані функції та їх використання
Класна робота
вправа
вправа Типи посилань
відео
теорія
1. Завантажити заготовку до уроку 12 і конспект
2. Самостійно виконати вправи 1-5
Урок 16
Типи посилань
на
Вікторина кахут посилання
Практична робота1. Завантажити заготовку до уроку 11 і конспект 2. Виконати вправу 13. Виконати вправу 2, вибравши валюту будь-якої країни
Копіювання формул. Автозаповнення
Автоматизація введення даних. Автозаповнення
Класна робота
Практична робота
згадаємо
Тема 2. Текстовий процесор
урок 13
Мініпроект
урок 12
урок 11
Автоматичне створення змісту і покажчиків
Об'єкти текстових документів
Класна робота
Урок 7- 8
Багатосторінкові документи 2 частина
Багатосторінкові документи
Класна робота
1. Практична робота до уроку 8 (вхід в ІТкнигу)
Завдання і бали
Перевірка ДЗ: Вхід
Урок 6
Класна робота.
Згадаємо WORD
Відео подробне
Іще одне подробне відео
Коротке відео
2. Виконати урок 3 та Вправа 1 3. Результати ПР здати в урок 3 е-підручника
Робота зі списками Практика
Класна робота
Практична робота частина 2Виконативправи
Додатково
- вправа1
Тема 1. Основи штучного інтелекту
урок 3-4
Штучний інтелект. Як він працює
Класна робота - продовження
Класна робота
Скріни результату вправ 1,2,3 помісти на дошку
урок 2
Розширений пошук. Чат GPT та Gemini
Класна робота
ПодумайВиконай і порівняй
Результат кейсу3 помісти на дошку
урок 1
Хмарна комунікація та взаємодія. Використання мереж. Нейронні мережі
Класна робота
Робота зі списками
\2023-24 навчальний рік
Алгоритми та програми. Мова програмування Python
Заключний урок
Знайомтесь, цикл з умовою
Робота в класі 33
відео
Практична робота
Моделювання в Excel та Python.
Робота в класі 32
Домашнє завдання
Повторення
Практична робота
Домашнє завдання
Робота в класі 30
Проект "Квіти для мами": захист проекту
План захисту проекту
Привітатися і представити авторів проекту
Дати загальний опис проекту:
- “назва” квітки, їх кількість
- форма пелюсток
- визначений/випадковий колір
- визначене/випадкове розташуванняВласне оцінювання досвіду:
- що було простим
- що виявилося складним
- що було новим/неочікуваним
- що залишилося незрозумілим
- чому я навчився
- якими були емоції при роботі та які заразВиставлення оцінок
Робота в класі 29
Проект "Квіти для мами" Робота з написом та коментарями. Підготовка до захисту
Проект "Квіти для мами" Робота з кольором та кооррдинатами
Домашнє завдання
Урок 21 е-підручника та підготовка до захисту роботи
Початок проекту до дня матері
Робота в класі 27
Проект "Квіти для мами"
Домашнє завдання
Робота над помилками Робота в класі 26
Помилки 1 типу: - не використовувалися вкладені цикли- не використовувався запропонований діалогРозглянемо завдання стор 71-72 відео1Виконаємо завдання 9 стор 72Помилки 2 типу:- використовувались прийоми програмування, що не розглядались (вивчались) на уроціПовторимо:
Тематична робота
Практична робота
Домашнє завдання
Е-підручник урок 14-21 - для тих, хто не виконавта урок 27 в рамках підготовки до тематичної роботи
Вкладені цикли
Практична робота
Домашнє завдання
Е-підручник урок 19-21підготуватися до практичної роботи:
задача з уроку 19 (багатокутник) до 6 балівзадача з уроку 20 (ряди цеглин) до 6 балів
Цикли з лічильником. Черепашача графіка
Класна робота
Презентація до уроку
виконати
Домашнє завдання
Е-підручник урок 20
Робота над помилками
Задача 2 (2 частина до 6 балів). Розв’яжіть лінійне рівняння ах+в=0.
Ідея розв’язування:
Лінійне рівняння має три можливих варіанта розв’язування :
1 ) якщо коефіцієнт a не дорівнює нулю, то рівняння має один розв’язок
;
- якщо a=0 і b=0 , то рівняння має безліч розв’язків;
- якщо тільки а=0, то рівняння розв’язків не має.
Домашнє завдання
Е-підручник урок 19
Практична робота
1 частина:
2 частина:
урок 18 + 3 бали
Домашнє завдання
Умовний оператор
Домашнє завдання
Дані різних типів
Класна робота
Відео
Домашнє завдання
Е-підручник урок 16
Змінні. Присвоювання
Класна робота
1.введення і виведення даних(відео)Практична робота
Домашнє завдання
Поняття про мову програмування
Класна робота
Навіщо вивчати саме Пайтон Відео
Презентація до уроку
Практична робота
Домашнє завдання
Побудова інформаційної моделі
Практична робота
Мета: Створити інформаційну модель для вивчення
вимірювальних приладів на уроках фізики, використовуючи MS Word MS PowerPoint.
І. Зобразіть у текстовому процесорі структурну модель (таблицю) для вивчення вимірювальних приладів. Відобразіть у моделі назви та призначення приладів (для вимірювання часу: метроном, секундомір, годинник; для вимірювання лінійних розмірів: лінійка; для вимірювання об’єму: мензурка); одиниці вимірювання відповідних фізичних величин. Збережіть отриманий документ у вашій папці у файлі з іменем практична 2.docx та помістіть на дошку доробок
1. Скопіюйте з
текстового документа структурну модель вимірювальних приладів і вставте її на
другий слайд презентації.
2. На третій слайд презентації помістіть Структурну модель створену засобами SmartArt
3. На четвертому слайді
презентації запишіть одиниці вимірювання часу (години, хвилини, секунди) і
співвідношення між ними.
4. Збережіть отриману презентацію у вашій папці у файлі з іменем. практична 2.pptx та помістіть на дошку доробок.







































































Немає коментарів:
Дописати коментар