9 клас

 2022-2023 навчальний рік

Доступ до е-підручника


Розклад очних консультацій на головній сторінці цього блогу 
ІІ семестр

Змішане навчання
лютий і квітень - дистанційно, березень і травень - наживо в школі

Практикум

Остання тема: Практикум з електронних таблиць
План роботи
- Відкриваємо ІТ-книгу
- Обираємо Тему 3: "Опрацювання табличних даних"
- Виконуємо практичні завдання до уроків 12-17 в довільному порядку (рекомедую використовувати конспекти до цих уроків)
- під'єднуємо виконані завдання до електронного щоденника (Єдина школа)
- Здати до 22.05.23
Оцінка накопичувальна: кожне завдання максимум 2 бали, тобто всі завдання можуть дати 12 балів за тему

Для Бурмаки урок 12 урок 13 урок 14 урок 15(знайти дискримінат як в конспекті

 до уроку), урок 16 (використати заготовку до уроку 14 і виконати завдання з

 конспекту)  урок 17

Програмування

Алгоритми впорядкування списку

 

Домашнє завдання на 01.05.23
зробити відео що розкриває сутність якогось з методів сортування і відправити його на e-mail
uchinf49@gmail.com
В титрах прописати назву методу і прізвище автора.


Введення списку з клавіатури


вправи
Пошук заданого елемента в списку

Практична робота 

1. користуючись прикладом і списком міст написати програму, що виводить кількість міст мільйонників та їх назви (мах 10 балів)
Список міст, населення яких перевищує середнє значення не більше ніж на 10 тис (+2 бали)

План уроку
1. Проаналізуємо ПР
2. Виконаємо вправи
3. Розгянемо урок 21 з ІТ-книга
4. Знайдемо кількість континентів, площа яких менше середньої 
Домашня робота
Виконати урок 21 з ІТ-книга
Підготуватися до ПР2 (вправа 2,3)

Створення списків
завдання
- Створити 2 списки: назви 5ти найдовших річок України, значення їх довжини
- Обчислити та вивести максимальну, мінімальну, середню та сумарну величини річок
- можна скористатися прикладом та слайдами 3 - 6 конспекту з ІТ-книга

Рейтинг найбільших річок України:
  •  Південний Буг — довжина 806 км
  •  Сіверський Донець — довжина 1053 км
  •  Десна — довжина 1130 км
  •  Дністер — довжина 1352 км
  •  Дніпро — довжина 2201 км

Списки

План роботи 

Класна робота

1. Продивитись відео списки

2. Вправи:

- створення та друкування списку (тільки 1 і 3 завдання)

3. Виконати урок 20 з ІТ-книга


Домашня робота

3. Виконати і здати завдання до уроку 20


Ностальгічна практична
1. продивіться відео Пайтон в репліт
2. відкрийте програму
3. напишіть таку саму програму в своєму акаунті і додайте зміни:
-команда введення має друкувати
х=
у=
-команда виведення має друкувати
більше з 2х введених чисел є ...
де  після знаку = має вводитися число, замість ... надрукувати: виводиться значення більшого числа
4. посилання на вашу програму помістіть в єдину школу
У разі повітряної тривоги
Змінні, дані, основні команди
Продивіться презентацію і зробіть вправи. Скріни виконаних вправ поставте у Єдину школу як виконане дз за цей урок

Вправи

дошка доробок

3Д-графіка 

Практична робота в Paint-3D

План роботи
1. З дошки доробок завантажити мапу та відкрити технологічний лист 
2. Створити тривимірну мапу України (за алгоритмом технологічного листа) 8 балів балів
3. Додати елементи з бібліотеки +2 бали
4. Додати 3вимірний підпис +2 бали
5. Зберегти як 3д об'єкт під своїм прізвищем


Практична робота наживо 27.02.2023

Завдання: користуючись презентацією, алгоритмом роботи створити снігопад, коритсуючись заготовкою Каркас сніжинки з Дошки доробок

Анімація

Підготовка до ПР: Снігопад  ІТ-книга урок 9

Додавання тексту (прізма 3д)



Капелюх для сніговика (блендер)




Сніговик (прізма 3 д)


Повторимо

Сніговик Створюємо руки (блендер)



Скачати заготовку з 



10.02.23 (блендер)
Відео 1   Відео 2

1. перейти в ІТ-книга  - конспект до уроку 7
2. виконати завдання:
Вправа 1 (сл.2-8)
Вправа 2 (сл.9-18)  
Вправа 3 (сл.19-24) 
Вправа 4 (сл.25-27)
Оцінювання:
Вправа 1 +  2 бали
Вправа 2 + 5 балів
Вправа 3 + 2 бали
Вправа 4 + 2 бали
+1 бал, якщо все зроблено в класі і благополучно здане під своїм акаунтом

Домашня робота на 01.10.2021

- урок 7  ІТ-книга  
Створюємо сніговика (блендер)





3Д на комп'ютері (блендер)




3Д на андроід

Класна робота 03.02.23
1. Основні визначення

Вершина є найменшим можливим об'єктом у блендері і самотня вершина не буде відображатися при візуалізації. 

Далі йде грань – вона складається з двох пов'язаних між собою вершин, які теж не відобразяться при рендері.

 І нарешті полігон – це 4 з'єднані між собою гранями крапки. Порожній простір між цими точками заповнений площиною – яка відображається під час візуалізації та має зовнішню та внутрішню сторону. Або обличчя та виворот. Полігон також може складатися з 3 вершин, але використовувати такі полігони не рекомендується, оскільки вони значно ускладнюють подальшу роботу з моделлю.

Меш-об'єкти Blender — це тривимірні геометричні примітиви, на основі яких створюють більш складні зображення. Для додавання mesh-об'єкта (наприклад, конуса) слід виконати дії: Додати → Сітка → Cone.

Екструдування – це процес змінення форми об'єкта шляхом видавлювання окремих елементів його поверхні з утворенням нових вершин, ребер і граней. Для виконання екструдування слід: В режимі редагування виділити елементи поверхні об'єкта, які потрібно екструдувати.

Рендеринг або малювання ( англ.  rendering  — « візуалізація ») — термін у комп'ютерній графіці , що означає процес отримання зображення за моделлю за допомогою комп'ютерної програми .

Презентація вчителя меню програми

Відео з каналу "Кабінет інформатики" (дерево) дивитися з 2.10 хвилини

Домашня робота: змоделювати дерево і здати файл в Єдину школу

Основи роботи з 3Д редактором

Класна робота 30.01.23


1. Відео (2хв 28 сек)

2. перейти в  ІТ-книга - конспект до уроку 6

3. завантажити заготовку до уроку 6 і в програмі блендер представити малюнок так, щоб були видимими 4 цифри збережіть на дошці

Тести  

Домашня робота на 03.02.23

- урок 6  ІТ-книга  ( ознайомитися)

І семестр
Дистанційне навчання


Бази даних. Системи керування базами даних
Урок 37 
Основні поняття реляційної бази даних


1. Виконати урок 35 з електронного підручника ІТ-книга

2. Продивитися додаткові відео

3. Повторити  попередній урок 





Урок 36 (1 теми)
Основні поняття баз даних


1. Знайдіть вакансію адміністратора бази даних

Які обов’язки, вимоги та заробітна плата?



Тест до відео 1: для 9Б , для 9Г


урок 35  ІТ-книга (конспект)

Підсумковий урок

- урок 19 з ІТ-книги

виставляю оцінки в журнал






Сортування даних: просте та багаторівневе

1. продивитися запропоновіні відео
2. виконати або продивитися урок 17 з ІТ-книги
3. завантажити заготовку до уроку 17-18 
4. виконати вправи 1 і 2 уроку 17
5. здати роботи
2





Умовне форматування
2. Виконати вправу до відео разом з дошки доробок
3. Самостійно виконати вправи 1-4 до уроку 16 з  ІТ-книга і здати виконане завдання


Виправляємо оцінки та підтягуємо хвости
1. Переглядаємо свої оцінки в ІТ-книга
2. Обираємо "пропущений" урок
3. Виконуємо і пишемо про виконання на дошці доробок за схемою: Прізвище, урок № і (або) здача завдань до уроку №


Класна робота

2. Виконати вправу до відео разом з дошки доробок
3. На сторінці 2 виконати вправу 2 Квадрадратне рівняння до уроку 15  ІТ-книга і здати завдання в ІТ-книга

Домашня робота на 29.11.2021

- урок 15  ІТ-книга  здати завдання з вправою 2


Вбудовані функції та їх використання


Вікторина           я        
1. Завантажити заготовку до уроку 14

 ІТ-книга  разом виконуємо вправу 1
2. самостійно виконати вправи 2-5


Типи посилань





Класна робота
на 26.11.21
Практична робота
Виконати і здати завдання, використовуючи заготовку до уроку 13 

Домашня робота на 14.10.2022

- урок 14 ІТ-книга

Створення та опрацювання діаграм


Класна робота
на 07.10.22
Практична робота
Виконати і здати завдання, використовуючи заготовку до уроку 12 (Всі сторінки таблиці!)

Допомога в виконанні ПР та критерії оцінювання роботи
- стор 7А, 7Б, 7В - слайди 8-24 (6 балів)
- стор Школи міста - самостійно (+2 бали)
- стор Температура - слайди 25-38 (+2 бали)
- стор Графік - слайди 40-50 (+2 бали)
Роботу здати або в ІТ-книга або в електронний щоденник

Домашня робота на 10.10.2022

- урок 12  ІТ-книга та всі "хвости"  з уроків 11-12

Аналіз даних за допомогою діаграм

Класна робота 03.10.22
перші 3 хвилини, з 9.00 до 13.30

- Виконати урок 11 з  ІТ-книга
 

Домашня робота

Закінчити урок 11 з  ІТ-книга
Виконати практичну роботу попереднього уроку (для лінивих)


Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти

Класна робота 26.09.22


1. Продивитися відео до уроку або/та  презентацію

2. Виконати вправу

3. Створити таблицю за зразком, де за формулами розраховують стовбці: 
- ціна роздрібна на 20% більша за оптову
- загальна кількість проданих товарів
- всього продано товарів на суму
Можна використовувати будь-який табличний редактор, в тому числі і Гугл-таблиці. В останньому випадку надаєте  доступ "Коментувати" і посилання. Таблиці в телефоні

4. Додати стоврену таблицю на дошку доробок

Домашня робота на 30.09.22

Закінчити таблицю. Додати стоврену таблицю на дошку доробок


Тематичне оцінювання


Класна робота









Домашня робота на 23.09.22
Підтягуємо хвости і покращуємо оцінки: 




Підготовка до тематичної роботи

Класна робота
19.09.22

Заповніть форму, використовуючи конспекти до уроків 1-4 (ІТ-книга)



Домашня робота на 23.09.22
Підтягуємо хвости і покращуємо оцінки: 





Стискання та архівування даних

12.09.2021
Класна робота

1. відео:

2. Практична робота:

  • скопіювати файл загнотовку до уроку 4 в папку Документи/9клас/1 (якщо такої нема, створіть)
  •  виконайте Вправа 1 (слайд 35) Вправа 2 (слайд 45)











Домашня робота на 16.09.2021

- урок 4 ІТ-книга 


Класна робота 09.09.22

Підтягуємо хвости і покращуємо оцінки: 


Домашня робота на 05.09.21
- урок 3 ІТ-книга




Авторське право. Ліцензування





05.09.22

Класна робота

 - Тест  .   

 -Доступ до е-підручника

Домашня робота на 09.09.21
- урок 2 ІТ-книга


Повторення. Організація роботи

02.09.2021
Класна робота:  
1. Доступ до е-підручника
3. Організація роботи і оцінювання
4. ТБ у комп'ютерному класі



Відео:

Домашня робота на 05.09.21
- урок 1 ІТ-книга







Доброго дня, шановні учні!
Нажаль доводиться працювати дистанційно.
Але це не може завадити людині вчитися і розвиватися.
Тож до справи

Алгоритми та програми в Пайтон

з 17.05 по 22.05

Доброго дня, шановні учні!
Продовжуємо нашу роботи і перевіримо себе, тобто зробимо практичну роботу самостійно і результат відправимо на перевірку та обговорення вже відомими вам способами

Задача 1. Видалити зі списку найбільший елемент

Задача 2. Поміняти місцями елементи списку: перший з останнім, другий з передостаннім

Нагадаю: Додавання елементів до списку

spysok.append(k) - додає 1 елемент k у кінець списку

spysok.insert(n,k) - додає 1 елемент k всередину списку, на заданий номер n

spysok.extend(a,b,c) - додає кілька елементів a,b,c у кінець списку


Видалення елементів

letters.remove('c')

del letters[3]

lastLetter = letters.pop()


Пошук елемента у списку

'a' in letters

Номер елемента

letters.index('d')


Найбільший елемент

max(spysok)


Номер найбільшого елемента

spysok.index(max(spysok))


з 09.05 по 16.05
Доброго дня, шановні учні!
Продовжуємо нашу роботи і опануємо ще деякі навички роботи зі списком.
Елементи списку та їх номери
продивіться відео і виконайте запропоновані вправи за вчителем, якщо будуть якісь труднощі, звертайтесь.
Нагадую
Для виконання завдання використовуйте онлайн-компілятор Пайтон


з 02.05 по 08.05
Аналіз виконаних робіт

Я задоволена тим, що в основному ви впоралися з роботою і, можна сказати, що розібралися з принципами роботи зі списками.
Хочу зауважити на декілька моментів:
1. можна і потрібно об'єднувати роботу з декількома пов'язаними (за змістом і розміром)  списками в одному циклі  FOR. Наприклад в команді 
PRINT(spysok1(i),"-",spysor2(i)) і-тий елемент першого списку буде друкуватися з і-тим елементом через дефіс;
2. середнє значення елементів списку ми маємо порахувати програмно (вбудованої функції немає), тобто спочатку порахувати суму, а потім поділити на кількість елементів тобто номер останнього елемента +1 
Завдання: виправити свої помилки
Дякую, далі буде...

з 25.04 по 01.05
Дякую всім, хто зробив завдання та виклав на е-дошку, або надіслав на вайбер
А тепер закріпимо і виконаємо практичну роботу:

Відомості про річки знайдіть в інтернеті.
Для виконання використовуйте урок 20 ІТ-книга  або конспект до уроку 20, якщо ви загубили свій код доступу.
Результат помістіть або на дошку доробок або в урок 20 ІТ-книга , або мені на пошту 
Для виконання завдання використовуйте онлайн-компілятор Пайтон



з 18.04 по 24.04

Списки. Робота зі списками
Продовжуємо:
1. Продивіться відео і виконайте всі вправи, що тут демонструються і помістіть на е-дошку (Дошка доробок)




1. Продивіться відео і виконайте всі вправи, що тут демогструються і помістіть на е-дошку (Дошка доробок)
або
для тих хто пам'ятає свій код доступу урок 20 ІТ-книга (виконати урок і отримати оцінку),
Для виконання завдання використовуйте онлайн-компілятор Пайтон

2. Викорнайте вправи, щоб закріпити знання

3. Інтерактивний підручник для самостійного вивчення




Повторення: 
Увага! В коментарях ви говорите, що забули Пайтон, тому почнемо згадувати


з 04.04 по 10.04
Змінні, дані, основні команди
Продивіться презентацію і зробіть вправи. Це не на оцінку, а щоб згадати

Вправи


Повторення: з 11.04 по 17.04
Ностальгічна практична робота 1

Класна робота
- Завдання 6 стор.60 зошита (4 балів)
- Завдання 10 стор.61 (+6 балів)
- Задача на +8 балів:
Ввести з клавіатури 3 числа. Інтерпретуючи їх як довжину відрізків, визначити чи можна з них побудувати трикутник і якого типу.
- Результат ПР (скрін) помістити на дошку доробок (Дошка доробок)


 Далі буде...



Немає коментарів:

Дописати коментар