8 клас

 2024-2025 навчальний рік

ІТ-книга логіни та паролі

вхід в ІТкнигу

І семестр

перевод пара упорядкуввідео1  2 ІТ-книга урок2   назви  HTML   html-в теги початок  css

хвилина мовчання    проTkinter   для кахут1  заготовки Піцерія  капкет

Дистанційний урок

Войти Zoom Конференция

https://us04web.zoom.us/j/9167864735?pwd=cE9UNE1CWEs5RkJvbUh1THk5VzhsUT09


Идентификатор конференции: 916 786 4735


Код доступа: 9mAu06

ІІ семестр

тема: Опрацювання обʼєктів мультімедіа

урок 68

Тематична робота

Класна робота

урок 20





урок 67

Підготовка до тематичної роботи

Класна робота


Самостійна робота з електронним підручником 
вхід в ІТкнигу

06.05 - урок 17
20.05 - урок 19
27.05 - урок 20

урок 63

Опрацювання відео

 Класна робота

1. Згадаємо
Вікторина                                    



 2. Познайомся з контентом про відеоредактор 



4. Вправи

Практична робота

-створити відео "Мандруй Україною"  з фотографій :
із запропонованих фото +6б
- з додаванням титрів та підписів +2б
- з додаванням ефектів +2б

- результат здати в урок 18

у


урок 65-66

Публікація відео в інтернеті


Класна робота

1. Виконати урок 19

2. Підготуватися до тематичної роботи, виконавши вправи:

урок 64

Захоплення фото та відео у Win10


Класна робота

1. відкрийте відео




2. захопіть його частину за допомогою
3. обʼєднайте декілька частин та відредагуйте його залишив тільки краєвиди (до 2хв)

4. у відредаговане відео додайте знімок з екрану, створений програмою "захоплення фрагменту"
 
Практична робота " захоплення відео" оцінювання

- захоплення та додавання відеоряду з ютьюбу +4б
- захоплення та додаванням фрагменту екрану, що ілюструє власну роботу +4б
- додавання тексту, назв, тощо відео +2б


5. здати в урок 18


урок 62

Поняття та різновиди мультімедіа


    Класна робота

 1. План та організація роботи над темою

    Відео (до 9 хв)
 Об'єкти мультимедіа — текст, рухомі й нерухомі графічні зображення, аудіо- та відеооб'єкти. Опрацювання мультимедійних об'єктів передбачає їх створення і (або) зміну — редагування чи форматування. Мультимедіа — від лат. multum — багато, medium — середовище.

3. Виконаємо Урок 17


Додатково


_____________________________________

тема: Створення проектів Python

урок 61

Тематична робота

План роботи:

1. Відкрити урок 39

Для виправлення оцінки за ПР
- Піцерія додати знижку Ситий день (урок 33, використовуючі заготовки здати в урок 35

- Калькулятор додати  працюючу кнопку |abs| (урок 29 та використовуючі заготовку до 3 етапу ) з координатами (140, 70) розміром 40Х40 (не забудьте підключити модуль обробки математичних виразів, щоб кнопка запрацювала)
здати в урок 35
урок 60

Прапорці: практична робота

План роботи:

За допомогою


та 

реалізувати розрахунок замовлення з урахуванням добавок до піци

-  знайти в тексті прогами і додати коментар до команд позначених ==== (наприклад ====змінення розміру вікна ====) +1 бал за кожний правильний коментар

- додати решту прапорців (Слайди 3 - 5) +1 бал за кожний прапорець

- додати в код обробки кнопки обробку прапорців (вправа4 конспекту) +1 бал за кожний прапорець

урок 59

Підготовка до тематичної роботи

План роботи:


2. Виконаємо вправи:










урок 57- 58

Проект Піцерія етап 3 Прапорці

2. Звернемось до ІТ-книги (вхід в ІТкнигу)

3. Відкрити Пайтон
from tkinter import *
def btn_click():
    if cvar1.get()==1: root.title('Заголовок змінений')
    if cvar2.get()!=0: root['bg']='red'
    if cvar3.get()!=0: root.geometry('500x200')
root = Tk()
cvar1 = IntVar()
c1 = Checkbutton(text="Заголовок", font = 'Arial 12',variable=cvar1, onvalue=1, offvalue=0)
c1.place(x = 10, y = 10)
cvar2 = IntVar()
c2 = Checkbutton(text="Колір", font = 'Arial 12',variable=cvar2, onvalue=1, offvalue=0)
c2.place(x = 10, y = 40)
cvar3 = IntVar()
c3 = Checkbutton(text="Розміри", font = 'Arial 12',variable=cvar3, onvalue=1, offvalue=0)
c3.place(x = 10, y = 70)
btn = Button(root, text = 'Змінити',font = 'Arial 12',command = btn_click)
btn.place(x = 50, y = 100)
root.mainloop()

4. Розглянемо приклад і порівняємо з перемикачами

5. Закріпимо: вправа, тест


урок 56

Проект Піцерія етап 2 Складені умови (практична частина)

План роботи:

1. Звернемось до ІТ-книги (вхід в ІТкнигу)

- розрахунок всього замовлення (конспект до уроку 31-32)


не забуваючи що



- обробку складного замовлення конспект

урок 54

Проект Піцерія етап 2 Складені умови


План роботи:

1. Звернемось до ІТ-книги (вхід в ІТкнигу)
2. Відкрити Пайтон

і реалізувати обробку складного замовлення

урок 53 і 55

Проект Піцерія етап 1 Елемент керування "шкала"

План роботи:

1. Звернемось до ІТ-книги (вхід в ІТкнигу)
2. Відкрити Пайтон

і  створити вікно для розрахунку замовлення
урок 51-52

Проект Калькулятор частина 3


План роботи:

1. Звернемось до ІТ-книги (вхід в ІТкнигу) конспект
2. Відкрити Пайтон

і Використовуючі заготовки: додамо кнопки "корінь" , "модуль числа" та обробку можливих помилок при діленні


урок 50

Проект Калькулятор частина 2


План роботи:

1. Звернемось до ІТ-книги (вхід в ІТкнигу)

2. Відкриємо Пайтон і вставимо код попереднього уроку  Використовуючі заготовки

3. Виконаємо урок 28 за конспектом
- для програмування кнопок дій скористаємось прикладом


- для прогамування кнопки = використаємо слайди 8-10 конспекту
4. Здати виконану роботу в урок 28
урок 49

Проект Калькулятор частина 1 (продовження)


План роботи:

1. Звернемось до ІТ-книги (вхід в ІТкнигу)

2. Відкриємо Пайтон

3.Вставимо код і продовжимо згідно з презентацією до уроку 27

from tkinter import *
root = Tk() # створення вікна
root.title("Найпростіше вікно") # заголовок вікна
root.geometry("260x370") # розмір вікна

# текстове поле
ent=Entry(font=14,justify="right")
ent.place(x=20,y=20,width=220,height=30)
# кнопки
bc=Button(text='C',font="14")
bc.place(x=20,y=70,width=100,height=40)

equal=Button(text='=',font="14")
equal.place(x=140,y=70,width=100,height=40)

b7=Button(text='7',font="14")
b7.place(x=20,y=130,width=40,height=40)

root.mainloop() # вікно залишається на екрані поки його не закриємо

4. Здати виконану роботу в урок 27

урок 48

Проект Калькулятор частина 1

План роботи:

1. Розглянемо  калькулятор версія АІ

2. Звернемось до ІТ-книги (вхід в ІТкнигу)

3. Виконаємо урок 27 

4. Відкрити Пайтон



тема: Алгоритми та програми Python

урок 47

Тематична практична робота


План роботи:

1. Викоритсовуючи
from tkinter import *
def b_cl1():#Вкажіть призначення цієї команди
     lblH=Label(text="Hello, "+ent.get()+"!")
      
    lblH.place(x=150,y=150,width=80,height=40) #Вкажіть призначення цієї команди
    if var.get()==1:#Вкажіть призначення цієї команди
        img=canvas.create_text(150, 250, text="flowers.png", fill="black", font=("Arial", 16))
    if var.get()==2:
        img=canvas.create_text(150, 250, text="cake.png", fill="black", font=("Arial", 16))
    if var.get()==3:
        img=canvas.create_text(150, 250, text="landscape.png", fill="black", font=("Arial", 16))      
def b_cl2():
    print("Goodbye, ",ent.get(),"!",sep="")

root = Tk() #Вкажіть призначення цієї команди
canvas=Canvas(root, width=500,height=500)#Вкажіть призначення цієї команди
canvas.pack()
root.title("Практична робота") #Вкажіть призначення цієї команди
root.geometry("500x700") #Вкажіть призначення цієї команди
btn1=Button(text="Привітання",command=b_cl1)
btn1.place(x=75,y=75,width=80,height=40)
btn2=Button(text="Прощавання",command=root.destroy)#Вкажіть призначення цієї команди
btn2.place(x=225,y=75,width=80,height=40)
ent=Entry(bd=1#Вкажіть призначення цієї команди)
ent.place(x=225,y=25,width=80,height=40)
lbl=Label(text="Ваше ім'я")
lbl.place(x=75,y=25,width=80,height=40)
var=IntVar()#Вкажіть призначення цієї команди
rbtn1=Radiobutton(root,text="Квіти",variable=var,value=1)
rbtn1.place(x=350,y=100)
rbtn2=Radiobutton(text="Торт",variable=var,value=2)
rbtn2.place(x=350,y=150)
rbtn3=Radiobutton(text="Пейзаж",variable=var,value=3)
rbtn3.place(x=350,y=200)

root.mainloop() # вікно залишається на екрані поки його не закриємо
створити вікно до уроку 46

2. Змінити розмір вікна на 440Х300

3. Змінити розмір кнопок  та текстового поля на 90Х50 , а написів на 100Х50

4. Додати напис Зображення на листівку (як на малюнку)

5. Здати виконану роботу в урок 26

6. Тест        8А.       8Б.       
урок 45-46

Практична робота


План роботи:

1. Відкрити Пайтон


- створити працюючий список презентація до уроку 25 

- створити 3 перемикача

- установити обробку подій при виборі привітання (дивись презентації до уроків 25 і 26)

3. Здати закінчену роботу в урок 26, а проміжну в урок 25

4. Пройти тест
             

5. додатково
урок 44

Використання елементів керування перемикачі


Класна робота 

1. Повторимо



2. Новий матеріал:



урок 43

Використання елементів керування списком

Класна робота 

1. Повторимо
вправа 1
- завантажимо програму попереднього уроку в https://ed-info.github.io/epython/
програма:
from tkinter import *
def b_cl1():
    #print("Hello, ",ent.get(),"!",sep="")\
    lblH=Label(text="Hello, "+ent.get()+"!")
    
    
    #lblH.pack() розміщення відповіді зверху вікна
    lblH.place(x=150,y=150,width=80,height=40) #розміщення відповіді в заданому місці              
def b_cl2():
    print("Goodbye, ",ent.get(),"!",sep="")

root = Tk() # створення вікна
canvas=Canvas(root, width=500,height=500)#створення місця для зображення
canvas.pack()
# зняти # при роботі в офлайн
#flower_image=PhotoImage(file="flowers (1).png")
#canvas.create_image(200,275,image=flower_image)

root.title("Практична робота") # заголовок вікна

root.geometry("500x1300") # розмір вікна
btn1=Button(text="Привітання",command=b_cl1)
btn1.place(x=75,y=75,width=80,height=40)
btn2=Button(text="Прощавання",command=root.destroy)# закрити вікно command=root.destroy
btn2.place(x=225,y=75,width=80,height=40)
ent=Entry(bd=1)
ent.place(x=225,y=25,width=80,height=40)
lbl=Label(text="Ваше ім'я")
lbl.place(x=75,y=25,width=80,height=40)

root.mainloop() # вікно залишається на екрані поки його не закриємо
і додамо файл із зображенням

2. Новий матеріал:

урок 42

Додавання зображення у вікно


Класна робота 


2. елементи керування

заготовка

from tkinter import *
def b_cl1():
    #print("Hello, ",ent.get(),"!",sep="")\
    lblH=Label(text="Hello, "+ent.get()+"!")
    #lblH.pack() розміщення відповіді зверху вікна
    lblH.place(x=100,y=100,width=80,height=40) #розміщення відповіді в заданому місці              
def b_cl2():
    print("Goodbye, ",ent.get(),"!",sep="")
root = Tk() # створення вікна

root.title("Практична робота") # заголовок вікна

root.geometry("500x400") # розмір вікна
btn1=Button(text="Привітання",command=b_cl1)
btn1.place(x=100,y=300,width=80,height=40)
btn2=Button(text="Прощавання",command=b_cl2)
btn2.place(x=300,y=300,width=80,height=40)
ent=Entry()
ent.place(x=200,y=200,width=80,height=40)
lbl=Label(text="Ваше ім'я")
lbl.place(x=100,y=200,width=80,height=40)
 
root.mainloop() # вікно залишається на екрані поки його не закриємо


3. як додати зображення
- де краще має знаходитися файл з зображенням?


4. Виконаємо вправу 2 з презентація користуючись власними файлами та заготовками

5. Закріплення 

Домашнє завдання: 



урок 41

Самостійна практична робота "Створення напису у вікні"

Класна робота

Вибір:

1.максимум 9 балів
презентація вправа 3


2.максимум 10 балів
- створити програму, що виконує









3.максимум 12 балів
де після натискання ОК у вікні відображається напис
Об'єм кімнати і значення

Домашнє завдання: 

Виправити оцінки уроків 21-23


урок 40

Створення напису у вікні

Класна робота

1. елементи керування


вправа:


2. підготовка до практичної роботи

-чи можна додати напис у вікні?

-чи можна вставляти напис в обробник подій?
   порівняємо презентація слайд 6 і слайд 7

3. розглянемо урок 23 
(Для онлайнової роботи скористаємось сервісом:  https://ed-info.github.io/epython/)
фрагменти:
Вікно

from tkinter import *

root = Tk() # створення вікна

root.title("Найпростіше вікно") # заголовок вікна

root.geometry("400x400") # розмір вікна

root.mainloop() # вікно залишається на екрані поки його не закриємо

Кнопка

 btn1=Button(text='Hallo')

btn1.place(x=100,y=150,width=80,height=40)

Текстове поле
ent=Entry()
ent.place(x=200,y=100,width=80,height=40)

Домашнє завдання: 

Розробити код для відображення вікна:

можна звернутись до ШІ , а зразок коду  як текстовий 

файл здати в урок 23 Урок 22 - здача завдань Assignment

та поставити на Дошку доробок для подальшого використання.
урок 39

Захист практичної роботи


Класна робота

1. Згадаємо

2. Виконаємо вправи





3. Отримати оцінку за урок 22
оцінка за практичну виставиться як середня

Домашнє завдання: 

Ознайомитись з Урок 23. НаписиSCORM package



Розмір вікон та кнопок та їх розташування можна вказати на свій розсуд



урок  37-38

Створення кнопки та текстового поля


Класна робота

1. створення кнопки
презентація слайди 14-18

- виконати вправу 2

- змінити напис на кнопці на "Так" та додати команду виведення питання "Ти любиш морозиво?"


2. створення вікна (Для онлайнової роботи скористаємось сервісом:  https://ed-info.github.io/epython/)
презентація слайд 2-3

from tkinter import *

root = Tk() # створення вікна

root.title("Найпростіше вікно") # заголовок вікна

root.geometry("400x100") # розмір вікна

root.mainloop() # вікно залишається на екрані поки його не закриємо

Всі наступні команди потрібно розміщувати перед командою root.mainloop()

3. додавання кнопки вправа 3 
 btn1=Button(text='Hallo')
btn1.place(x=100,y=150,width=80,height=40)

 - створити 2 кнопки "Так" і "Ні" та додати команду виведення питання "Ти любиш морозиво?"

допитливим: зробити функцію, що друкує вибрану відповідь скористуйся порадами ШІ (здати роботу в урок 21 вхід в ІТкнигу

4. створення текстового поля
презентація слайд 8-15 вправи 4 і 5

5. самостійно виконати вправи 6 і 7 презентація слайд 16

6. здати роботу в урок 22 вхід в ІТкнигу
Вправи:



Домашнє завдання: 

урок  36

Поняття об'єкти, його властивості та методи в Пайтон

Класна робота


1. огляд уроку 21 з е-підручнику (презентація)

2. Підготовка до практичної роботи
3. Знайомство з онлайн- підручниками  №1, №2


урок 35

Працюємо в Пайтон онлайн


Класна робота

урок 34

Практична робота

Класна робота






2. Ностальгічна практична робота
Завдання 6 стор.60 зошита (5 балів)

Завдання 10 стор.61 (+5 балів)

- Результат ПР (скрін) помістити на дошку доробок (Дошка доробок)

урок 33


Повторення Створення програм



Класна робота



4. запитаємо ШІ та розберемо запропановану програму (результат)


 

Домашнє завдання:

Доробити практичну

Для виконання роботи виконистовуєте онлайн-компілятор Пайтон

_____________________________________

тема: Створення та публікація веб-ресурсів 

урок 26

Тематична робота

Класна робота

1. Урок №16 е-підручника
вхід в ІТкнигу

2. Доробити сайт з уроку 15

3. Посилання на сайт помістіть на дошку доробок

Домашнє завдання:

ІТ книга уроки 12 - 15 зробити пропущені і отримати оцінки вхід в ІТкнигу

урок 23-25

Онлайн системи конструювання сайтів



Класна робота


Практична робота: вставка коду

1. Продивіться презентацію  слайди 33 + вправа 4 + 4 кроки до вправи

Вхід для учня                     Згадаємо теги таблиці                                        

4. Посилання на сайт помістіть на дошку доробок


Класна робота

+ додаткове відео

2. Увійдіть в шкільний домен гуглу ІТ-книга логіни та паролі

3. Завантажити конспект до уроку 15

4. Почати створення сайту до уроку 15

Домашнє завдання:

ІТ книга урок 15 вхід в ІТкнигу

урок 21-22

Каскадні аркуші стилів

Класна робота 2

Практична робота

1. Е-підручник урок 14 

вхід в ІТкнигу

2. Завантажити заготовку до уроку

3. Виконати вправи 1-4 уроку 14

Класна робота 1

2. Перевіримо себе

Вхід для учня        для вчителя

3.Е-підручник урок 14 

вхід в ІТкнигу  виконаємо урок 14


Домашнє завдання:

Відформатуйте створену в попередньому уроці таблицю з розкладом для 10го класу за допомогою CSS

урок 20

Заголовки, таблиці, посилання:  робота над помилками


Класна робота

1. Відкрити урок 13 вхід в ІТкнигу

2. Завантажити конспект для учнів

3. Відкрити папку до уроку 13

4. Перевірити:
-  чи є 3 файли
- переіменувати файли за зразком 10кл (заготовка до уроку); 9кл (копія сторвнки 10кл в якій 10 замінено на 9); звʼязок (містить посилання на файли 10кл і 9кл )
- додати урок 2 до файлів з розкладом
5. Заархівувати і здати в урок 13

Домашнє завдання 

урок 19

Заголовки, таблиці, посилання: практична робота 


Класна робота

1. Відкрити урок 13 вхід в ІТкнигу

2. Завантажити конспект для учнів

3. Виконати вправу 1 (після слайду 5) вправу 2(опис у вказівках 1-5 до вправи2)

4. Здати роботу в урок 13 за алгоритмом:

    а) створити в папці класу папку з прізвищами авторів і №уроку Прізвище 13

    б) в створену папку помістіть 3 файли index.html index1.html index2.html

    в) заархівувати папку (ПКМ-Додати в архів)

    г) здати роботу в урок 13 звичним способом

Критерії оцінювання:

кожний файл оцінюється максимум 4 балли
- 10 клас (-1 бал не додані строки)
- 9 клас (-1 бал не додані строки -1 бал розклад такий як в 9 класі)
- об'єднуючий файл (- 1 відсутнє посилання на 9 клас - 1 відсутнє посилання на 10 клас)

додатково: Виділити клітинки кольором Таблиця кольорів

Домашнє завдання 

урок 18

Заголовки, таблиці, посилання

Класна робота




3. таблиці відео з дистосвіти

Відео1

4. вправи


Домашнє завдання 



 

урок 17

Мова розмітки HTML практика


Класна робота

1. Відкрити практичне завдання до уроку 12
2. Виконати
3. Додати малюнок
4. Поекспериментуйте з тегом font 

5. Здати роботу в урок 12

Домашнє завдання 


Файл додайте на дошку





урок 16

Мова розмітки HTML



Класна робота

2.відкрити презентацію до уроку 12 вхід в ІТкнигу

3. Виконати практичні завдання до уроку 12 і завантажити їх для перевірки (здача завданя до уроку 12)

Підсумок уроку


В допомогуВідео1    Відео2  Відео3

Домашнє завдання 

- урок 12 ІТ-книга


___________________________________

тема: Кодування даних та апаратне забезпечення

урок 16

Тематична робота 


ІТ-книга урок №6 Тематична робота 1



 
 
 
                
 
 
Підказки

Домашня робота 

ознайомитись з конспеком до уроку 12

урок 14-15

Апаратне забезпечення комп'ютерів


                                                                       

Класна робота

1. 







Домашня робота 

- урок 4 ІТ-книга


урок 12-13

Захист рефератів

 

План уроку

1. Представлення реферату 3 хв

2. Оцінка реферату учнями

Оцініть                          або


Домашнє завдання

урок 4-5 електронного підручника  та підготовка до тематичної роботи урок 6 вхід в ІТкнигу


урок 10-11

Кодування інформації. Системи счислення


План уроку

відео ІТ-книга урок1

конспект для учнів

   ІТ-книга урок2

вправи

пара

одиниці вимірювання

одиниці вимірювання 1

переведення.    

двійкове кодування

теорія дистосвіта

Домашнє завдання

урок 1 електронного підручника вхід в ІТкнигу

тема: Опрацювання текстових даних

урок 9

Тематична робота

План уроку

1.  вхід в ІТкнигу урок 11 Тематична робота №2

2. корегування власного реферату і відправлення його на 

дошку

3. початок виконання уроку 1

Домашнє завдання

урок 1 електронного підручника вхід в ІТкнигу


урок 7-8

Оформлення рефератів

Зауваження

щодо вступної частини:

- обгрунтуйте власну позицію, що спонукала вас до вибору саме цієї теми;
щодо основної частини:
- додайте ілюстрації, які поясняють текст

щодо заключної частини:
дивись малюнок


Домашнє завдання

 Результати виконання  здача завдань :

Варіант реферату помістити на дошку для  перевірки

урок 6

Автоматичне створення змісту і покажчиків


Класна робота

1.  ІТ-книга конспект Урок 10 
2. Завантажити заготовку до уроку в свою папку
3. Практична робота 3

- вправа 1 (слайд 3-15)



- вправа 2 (слайд 16-25) Самостійно!



- здати завдання

Домашнє завдання

- Виконати (закінчити) вправу 2 до уроку10 і здати
- Почати роботу з рефератом

урок 5

Стильове оформлення документів. 

Класна робота

1.   конспект Урок 9 

2. Завантажити заготовку до уроку в свою папку
Опис в слайдах 7-16


3. 

Опис в слайдах 18-24

4. здати завдання в урок 9

Домашня робота 


- доробити або покращити оцінку  уроки теми 7-9

Варіант реферату помістити на дошку для попередньої перевірки

урок 3-4 Дистанційний

Багатосторінкові документи

   

Перевірка ДЗ: Вхід

                                                                                             учитель

Класна робота


1. Практична робота до уроку 8 (вхід в ІТкнигу)  

Завдання і бали 





Користуючись конспектом для учнів на (ІТ-книга) уроку 8, завантажити заготовку до уроку на учнівській ПК 

кахут

Домашнє завдання

Урок 8 (ІТ-книга)  

 Результати виконання  здача завдань :

Варіант реферату помістити на дошку для попередньої перевірки

урок 1


Робота зі списками



2. Практична робота Вправа 2 з конспекту урок 7 ІТ-книга (вхід)

Допомога слайди 4-11 та 12-16
та підказки до вправи 2

3. Результати ПР помістити на дошку

Домашня робота 

- урок 7 ІТ-книга


Робота зі списками Практика


Класна робота 

Практична робота частина 2

Допомога слайди 17-18, 20-27 та 29-44

Домашня робота 



реферати від ШІ

які реферати можна задати учням 7 класу з теми "використання штучного інтелекту в навчанні"

Із теми "використання штучного інтелекту в навчанні" для учнів 7 класу можна запропонувати реферати, які охоплюють як теоретичні аспекти, так і практичні приклади. Важливо, щоб теми були доступними та цікавими для цього віку.


Теми рефератів

  • Штучний інтелект: що це таке? 🤖 Ця тема допоможе учням зрозуміти базові поняття штучного інтелекту (ШІ) простими словами. Можна розглянути, як ШІ відрізняється від звичайних комп'ютерних програм, і навести приклади його застосування в повсякденному житті, наприклад, у голосових помічниках або рекомендаціях на YouTube.

  • Як ШІ допомагає мені вчитися? Цей реферат може бути дуже практичним. Учні можуть дослідити, як штучний інтелект використовується в освітніх додатках, наприклад, для персоналізації завдань, щоб кожен учень отримував вправи, які відповідають його рівню знань. Можна розглянути додатки для вивчення мов (наприклад, Duolingo), де ШІ адаптує уроки під прогрес учня.

  • ШІ та творчість: як вони взаємодіють? 🎨 Ця тема буде цікавою для учнів, які захоплюються мистецтвом та дизайном. Можна розповісти про програми, які створюють малюнки, музику чи тексти, використовуючи штучний інтелект (наприклад, Midjourney або DALL-E). Важливо також обговорити, чи може ШІ бути повноцінним творцем.

  • ШІ в майбутньому: яким буде навчання через 10 років? 🚀 Реферат на цю тему дозволить учням помріяти та подумати про перспективи. Вони можуть уявити, як виглядатиме школа майбутнього: чи будуть роботи-вчителі, чи зможе ШІ допомогти розробляти індивідуальні навчальні плани для кожного учня. Можна також обговорити можливі переваги та недоліки такого майбутнього.


Рекомендації щодо підготовки

Щоб учням було легше, варто надати їм кілька корисних порад:

  • Використовуйте прості джерела: Рекомендуйте учням шукати інформацію не тільки в енциклопедіях, а й у коротких відео на YouTube або в освітніх блогах, які пояснюють складні речі простою мовою.

  • Додавайте приклади: Запропонуйте учням наводити власні приклади використання ШІ, які вони зустрічають щодня. Це допоможе їм краще зрозуміти матеріал.

  • Створіть презентацію: Замість традиційного текстового реферату можна запропонувати підготувати коротку презентацію з картинками та схемами. Це зробить роботу більш наочною та цікавою.

Використання таких тем допоможе учням не тільки дізнатися про штучний інтелект, а й розвинути навички аналізу, критичного мислення та пошуку інформації.


План реферату

Тема: Як штучний інтелект допомагає в навчанні

Вступ

  1. Що таке штучний інтелект (ШІ) простими словами.

  2. Актуальність теми: чому важливо говорити про ШІ в освіті.

Розділ 1. Основні поняття про штучний інтелект

  1. Коротка історія розвитку ШІ.

  2. Приклади ШІ, які ми використовуємо щодня (смартфони, помічники Siri/Google).

  3. Чому ШІ — це не робот-учитель із фільмів, а програма.

Розділ 2. ШІ як інструмент для учнів

  1. Персоналізоване навчання:

    • Адаптивні програми, які підлаштовуються під твої знання.

    • Системи, що допомагають виявити твої сильні та слабкі сторони.

  2. Допомога з домашнім завданням:

    • Програми, що перевіряють граматику та орфографію.

    • Онлайн-калькулятори та помічники з математики.

  3. Пошук інформації:

    • Швидкий доступ до великих обсягів даних.

    • ШІ-інструменти, що допомагають систематизувати та аналізувати знайдену інформацію.

Розділ 3. ШІ як помічник для вчителів

  1. Оптимізація роботи:

    • Автоматична перевірка тестів та завдань.

    • Створення навчальних матеріалів та презентацій.

  2. Моніторинг прогресу:

    • ШІ допомагає вчителю бачити, як розвивається кожен учень.

    • Визначення учнів, яким потрібна додаткова допомога.

Розділ 4. Виклики та майбутнє ШІ в освіті

  1. Етичні питання:

    • Чи може ШІ замінити вчителя?

    • Захист особистих даних.

  2. Перспективи:

    • Віртуальні лабораторії та інтерактивні симуляції.

    • ШІ як партнер у творчих проектах.

Висновок

  1. Підсумок основних переваг ШІ в навчанні.

  2. Важливість відповідального ставлення до використання ШІ.

  3. Прогнози на майбутнє: як ШІ змінить школу.

План реферату "ШІ та творчість: як вони взаємодіють"

Вступ

  1. Актуальність теми: Чому важливо говорити про взаємодію ШІ та творчості сьогодні?

  2. Визначення ключових понять:

    • Що таке штучний інтелект (ШІ) (простими словами)?

    • Що таке творчість? Чи може машина бути творчою?

  3. Мета реферату: З'ясувати, як ШІ може допомагати людині у творчості, і які є виклики.

Основна частина

  1. ШІ як інструмент для творчості:

    • Мистецтво: Як ШІ створює картини та музику. Приклади (наприклад, DALL-E, Midjourney).

    • Література: Як ШІ допомагає писати вірші, оповідання та сценарії.

    • Дизайн: Як ШІ використовується для створення логотипів та макетів.

    • Музика: Як ШІ генерує мелодії та аранжування.

  2. Співпраця людини та ШІ:

    • Створення нового: Як художники, письменники та композитори використовують ШІ, щоб розширити свої можливості.

    • ШІ як натхнення: Як роботи ШІ можуть дати нові ідеї для людської творчості.

    • Роль людини: Чому роль людини-творця все ще залишається ключовою.

  3. Виклики та питання:

    • Авторство: Кому належать права на твори, створені за допомогою ШІ?

    • Унікальність: Чи будуть твори, створені ШІ, справді унікальними?

    • Майбутнє творчих професій: Чи замінить ШІ творчих людей?

Висновок

  1. Підсумки: Короткий огляд основних думок, які обговорювалися в рефераті.

  2. Особиста думка: Твої роздуми про те, яким ти бачиш майбутнє творчості та ШІ.

  3. Перспективи: Чого очікувати від подальшого розвитку ШІ у творчій сфері.

__________________________________________

\Сайт школи

кодування текстової інформації      про відеоредактор логіни для домену

Підручник   ІТ-книга   Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут

2021-2022 навчальний рік

Дистанційне навчання


Доброго дня, шановні учні!
Нажаль доводиться працювати дистанційно.
Але це не може завадити людині вчитися і розвиватися.
Тож до справи

Тема 5. Алгоритми і програми в Пайтон

з 17.05 по 22.05

Переходимо до наступного уроку і додамо зображення до нашого тексту. Як це зробити дізнається той, хто виконає урок 24 (
Т-книга  Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут ) і отримає оцінку.
Чекаю ....


з 09.05 по 16.05
Мене дуже потішило, що багато хто виконує завдання, дякую!
Переходимо до наступного уроку

Написи -
використовуються для відображення данних у вікні програми
Подробиці в уроці 23 Т-книга  Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут і отримайте оцінку
Дякую, чекаю виконані роботи.
з 02.05 по 08.05
Дякую всім, хто виконав урок 21!
Виконайте вправу 1 і вправу 2 з уроку 21 ІТ-книга  та завантажте результат, натиснувши Здача завдань.Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут і отримайте оцінку 
з 25.04 по 01.05
Ознайомтеся з уроком 21 ІТ-книга  Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут і отримайте оцінку
Доцільно продивитися відео



Увага! В коментарях ви говорите, що забули Пайтон, тому почнемо згадувати
з 04.04 по 10.04
з 10.04 по 17.04
Повторення. Умови та програми з командою розгалуження

Класна робота
Вправи



Далі буде...






Домашня робота 


Тема 4. Опрацювання об'єктів мультімедіа


Тематична робота

ІТ-книга Урок 20 Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут











Завдання на 07.02.22 та 11.02.22
для 8Г Тест     для 8Б - Тест



Завдання на дистанційні уроки 28.01 і 31.01
ІТ-книга Урок 19, 20 (+) Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут


Захоплення відео засобами Win 10

Класна робота

1. Сценарій (презентація)

2. Демонстрація вчителя

3. Практична робота «Захоплення відео: Моя робота в е-підручнику»

Завдання: Створити відео вашої робота в е-підручнику, починаючи з вправи 1 і закінчуючи вправою 2. Використати програму захоплення відео для фото екрану  і динамічне захоплення з ігрової панелі

Сценарій (редакторський):

Кадр 1 Назва ПР, прізвища авторів, клас

Кадр 2,3 Фото фрагменту екрану з вправою 1 і титрами, що пояснюють зміст та графічним виділенням

Кадр 4-6 Захоплене відео розбите на 3-4 кадри з назвами, що на прикладі показують як ви працюєте з підручником (рух вказівника миші) та демонстрацію, що пропонує підручник

Кадр 7-8 Фото фрагменту екрану з вправою 2 і ваші коментарі

6. Готовий відеокліп помістити в  ІТ-книга Урок 18 (Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут)

Домашня робота на 28.01.2022

  ІТ-книга Урок 19 Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут

Створення відеокліпу засобами Win 10

Класна робота

17.01.22
1. Знайти відео, можеш Задавши пошук "Україна вражає" або скористатись:




2. Зберегти його, додавши перед адресою ss
3. Вирізати фрагмент і помістити у свій відеокліп
4. Перевір створене з критеріями оцінювання
5. Готовий відеокліп помістити в  ІТ-книга Урок 18 (Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут)

Домашня робота на 23.01.2022

  ІТ-книга Урок 19 Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут

Класна робота

14.01.22

2. Почніть виконувати завдання

3. Оцініть свою роботу на уроці (Дошка доробок)



Домашня робота на 17.01.2022
1. Заповніть інформацію про цифрові медіа-формати (Дошка доробок)
2.  ІТ-книга Урок 18 Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут


урок 





Тема 3. Свторення та публікація веб-ресурсів

урок 20

Онлайн системи конструювання сайтів

Класна робота

на 13.12.21

Практична робота (продовження)

Захист проекту
1. Увійдіть в шкільний домен гуглу таблиця доступу
2. Відкрийте сайт, натиснуваши на посилання  на дошці доробок
3. Представте свій сайт, оцінивши його за критеріями, що представлені на дошці доробок
4. Всі присутні можуть оцінити сайт за 12 бальною шкалою

Класна робота
на 10.12.21

Практична робота (продовження)

1. 1. Продивіться слайди з вправами 9 та 10 конспекту до року 15 з ІТ-книга конспект Урок 15

Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут

2. Увійдіть в шкільний домен гуглу таблиця доступу

3. Вставте на сторінку "Освіта"  мапу знаходження школи. 

4. Вставте нижній колонтитул (дивись вправа 4 крок 3)

5. Змініть колір нижнього колонтитула (дивись вправа 10 крок 2), вставивши html-код <font color="red"> .....</font>

Додатково Створення сайту інтернет- магазину з нуля:

Класна робота

на 06.12.21

Практична робота (продовження)

1. Продивіться слайди з вправами 7 та 8 конспекту до року 15 з ІТ-книга конспект Урок 15

Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут

2. Увійдіть в шкільний домен гуглу таблиця доступу

3. Завантажте на свій е-диск зображення з вашої поштової скриньки

4. Вставте зображення з е-диску на сторінку "Освіта" та додайте мапу знаходження школи. 

5. Створіть документ на своєму диску (вправа 7 крок 2 конспекту)

6. Опублікуйте зміни

Класна робота

на 03.12.21

Практична робота (продовження)

1. Продивіться слайди 14-33 конспекту до уроку 15 з ІТ-книга конспект Урок 15

Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут

2. Увійдіть в шкільний домен гуглу таблиця доступу

3. - створіть структуру сорінок (вправа 2 після слайду 28),

 - 2 підсторінки до сторінки Хобі (вправа 2, слайд 26-28),

 - додайте текст і зображення на домашню сторінку (слайд 29-30), 

- опублікуйте зміни


______-------__________________________________


\урок 18-19


Практична робота

Класна робота

на 22.11.21

1.  ІТ-книга конспект Урок 12
Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут
2. Завантажити заготовку до уроку в свою папку
3. Практична робота 1:
-вправа 1 (слайди 1-5)
- вправа 2
- вправа 3 (допомога в слайдах 9-11)
- вправа 4-6 самостійно

Класна робота

на 26.11.21
Практична робота 2 :
- завантажити заготовку до уроку 14
- вправи 1-4

Домашня робота на 29.11.2021

урок 15 ІТ-книга  ТО
- доробити або покращити оцінку  уроки теми 12-14



урок 17

Каскадні аркуші стилів


Дистанційне навчання 15.11.21- 19.11.21

1.Виконати урок 14  (ІТ-книга) і отримати оцінку

2. Зробити і здати завдання до уроку 14

Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут

Заголовки, таблиці, посилання

Дистанційне навчання 08.11.21- 12.11.21

1.Виконати урок 13 ІТ-книга 

2. Виконати практичні завдання до уроку 13 і завантажити їх для перевірки (здача завданя до уроку 13)
Якщо ви забули код доступу, то знайдіть тут

3. Виконайте попередній урок, практичне завдання обов'язкове!



Опрацювання текстових даних

Стильове оформлення документів. Створення автоматичного змісту і покажчиків


Домашня робота на 18.10.2021

урок 11 ІТ-книга  ТО
- доробити або покращити оцінку  уроки теми 7-10




Апаратне забезпечення комп'ютерів (продовження)

20.09.2021

Класна робота

урок 4 ІТ-книга друга частина

Домашня робота на 20.09.2021

- урок 6 ІТ-книга

17.09.2021


10.09.2021

Історія розвитку комп'ютерів


Класна робота

Закріплення вправи

вправи

тест
  код доступу 8911260
  код доступу  7943025

Новий матеріал


Тест
  код доступу 4726168
  код доступу 8108899

Домашня робота на 13.09.2021

- урок 3 ІТ-книга

Двійкове кодування

06.09.2021                                

Класна робота

1. Згадаємо Відео 
2. Виконаємо з 2вих в 10ві
кодування - прочитай

Домашня робота на 10.09.2021

- урок 2 ІТ-книга

Повторення. Організація роботи

03.09.2021
Класна робота:  
1. Доступ до е-підручника (ІТ-книга)
3. Організація роботи і оцінювання
4. ТБ у комп'ютерному класі

Домашня робота на 06.09.21
- урок 1 ІТ-книга
                                    
6-10 вересня













Урок 2

Кодування текстової інформації

я



Класна робота:

1. запишіть степені числа 2 
2. запишіть всі числа від 0 до 10 у двійковій системі
4. завантажте з електронної дошки завдання, виконайте його і збережіть в папці 8Г-№група і додайте на дошку 


Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо.

Кодування повідомлень — це процес перетворення за певними правилами одного подання набору даних в інший. Під час кодування повідомлення відбувається зміна вигляду повідомлення без зміни його змісту.

1 Кб (кілобайт) = 2^10 байт = 1024 байт; 
1 Мб (мегабайт) = 2^10 Кб = 2^20 байт = 1 048 576 байт;
1 Гб (гігабайт) = 2^10 Мб = 2^20 Кб = 2^30 байт;
1 Тб (терабайт) = 2^10 Гб = 2^20 Мб = 2^30 Кб = 2^40 байт.


Щоб подати біти в байтах, треба число бітів поділити на 8. Наприклад: 32 біти — це 4 байти. Щоб подати байти в кілобайтах, треба число байтів поділити на 1024. Наприклад: у 2048 байтах буде 2 Кб. І так далі за наступними одиницями вимірювання. 
Щоб подати байти в бітах, треба число байтів помножити на 8. Наприклад: у 3 байтах буде 24 біти.


Домашня робота:

Урок 1,3 (ІТ-книга)

Енігма

Двійкова система кодування


Об'єктно орієнтоване програмування в Pyton

Проект "Калькулятор"


Практична робота 2:

1. Завантажити Заготовка 2 з Е-дошки
3. Додати відповідні функції до кнопки С та кнопки =
4. Результат помістити на Е-дошку під своїм пПрізвищем

Практична робота 1:

1. Завантажити Заготовка 1 з Е-дошки
2. Створити 4 рядок кнопок в калькуляторі
3. Додати відповідні функції
4. Результат помістити на Е-дошку під своїм пПрізвищем


Завдання на Дистанційне навчання:

Завдання на 22 - 29 квітня:

Виконати і здати завдання до уроку 28 (ІТ-книга)
інструкція на початку курсу:




1. Виконати урок 27 (ІТ-книга) і отримати оцінку

2. Тести здати до 31 березня включно: №1    №2

3. Ознайомитися з уроками 25 і 26 (ІТ-книга) і пройти тест, що буде відкритий з 7 по 20 квітня
Шановні учні!
Знов відкриваю тести №1 і №2 до 20 квітня, але максимальна оцінка 11 балів




Зображення


тест

Практична робота

"Додаємо зображення"

1. відкрийте Конспект учня з (ІТ-книга) урок 24 

2. виконайте Вправа 1-Вправа 3 (самостійне виконання - 10 балів)
Алгоритм виконання:
    - відкрийте програму створення кнопки і вікна (попередні уроки)
    - додайте зображення

Написи

Практична робота

"Створюємо напис"

1. відкрийте Конспект учня з (ІТ-книга) урок 23 

2. виконайте Вправа 1-Вправа 7 (самостійне виконання - 10 балів)
Алгоритм виконання:
    - відкрийте програму створення кнопки і вікна (попередні уроки)
    - додайте комани створення напису


   
3. Виконайте разом з вчителем вправи 1,2
4. Продовжіть виконання уроку 23 і отримайте оцінку

5.помістіть тексти програм на е-Дошці

Практична робота 
"Створюємо текстове поле"

1. відкрийте Конспект учня з (ІТ-книга) урок 22 

2. виконайте Вправа 1-Вправа 7 (самостійне виконання - 10 балів)
Алгоритм виконання:
    - відкрийте програму створення кнопки (попередній урок)
    - додайте комани створення текстового поля ent=Entry()
    - змініть функцію так як в слайді 9
3. Продовжіть виконання уроку 22 і отримайте оцінку

4.помістіть тексти програм на е-Дошці

5. додатково тест

Домашнє завдання 
тест до уроку 22 (Код 7525948)
 
Практична робота

 "створюємо об'єкт Кнопка"



1. відкрийте Конспект учня з (ІТ-книга) 
2. виконайте Вправа 1 і Вправа 2 (самостійне виконання - 8 балів)
3. додатково: 
-змінити колір кнопки +1б, 
-змінити текст після натискання на "Виконано Прізвище" +1б
- змінити напис на кнопці на " Практична робота 1" +1б
- змінити розмір кнопки +1б
4.помістіть тексти програм на е-Дошці










код доступу  ()

Поняття об'єкту







Тематичне оцінювання



 (ІТ-книга)

Високий рівень урок 17, 19, 20

Достатній рівень Урок 20 (тематична робота), Тест

 Середній рівень - Урок 20 (тематична робота)

Практична робота "Створення потокового відео засобами Win 10"



Алгоритм роботи і критерії оцінювання, а також можливий результат, на е-Дошці


Завдання на ДН  (ІТ-книга) урок 17, 19, 20


Дистанційне навчання





1. Виконати урок 17  і 19 (ІТ-книга) і отримати оцінку

2. Підготуватись до виконання проекту "Моя школа" вам стануть в нагоді

    - фотографіі школи, однокласників, вчителів (для зручності використання помістіть їх на е-дошку )
    - музичні твори
    - тексти






Немає коментарів:

Дописати коментар